mandag 28. februar 2011

To år med David'en min!! :)

I dag er det akkurat 2 år siden jeg møtte David for aller første gang.
Det var lørdag kveld, og vi jentene på dormen hadde planlagt jentevors og tur ut på byen på Manhattan. Vorset var knallmorsomt, fakisk så morsomt at halvparten av jentene ikke var i form lenger da tiden kom for å dra på byen. Dermed bestemte jeg og et par andre jenter oss for å bare stikke nedi gata og ta noen øl på lokalpuben Dennys isteden. 
Den avgjørelsen har jeg aldri angret på, for den kvelden møtte jeg David! <3

Vi kom i prat, han lœrte meg noen salsatrinn på forespørsel fra meg, kjøpte en Corona til meg, og et par timer senere satt vi i bilen til kompisen hans, Dash, på vei hjem til David på nachpiel. 
Vi var en svœr gjeng der.. Mange av de hadde jeg møtt flere ganger på Dennys før.

Natten ble til morgen, og David og jeg, som etterhvert var de eneste våkne og igjen på nachpielet, gikk bort på Faros Diner for å spise frokost.. Klokken var vel over 8 om morran da han fulgte meg hjem.

Da jeg ikke hadde hørt noe på 3-4 dager etter denne kvelden tok jeg motet til meg og sendte han melding. Noe jeg heller ikke har angret på. ;)
David gikk nemlig igjennom noe veldig traumatisk med ei jente som endte bare et par uker før han møtte meg, noe jeg ikke gidder å dele på bloggen selvsagt..det er hans sak, ikke min.. Men han hadde ihvertfall null planer om noen ny dame da han traff på meg.
Derfor er jeg glad jeg sendte han melding, ellers spørs det om vi hadde vœrt her vi er i dag. Men jeg sendte melding, og fra da av er resten historie... ;) <3

Jeg hadde tenkt å lage en liknende greie som jeg gjorde i fjor, da det var ett år siden vi møttes. Da lagde jeg et slags bildesammendrag her på bloggen, men jeg orket ikke begynne å tråle igjennom bildene i dag. Men har da noen her, fra de siste par månedene... 

Fra bryllupsfesten vår:







Fra en fest i januar:




Ca. 3 minutter etter vi møttes for første gang på tre måneder, i Parris Island, S.C. :



Hihi..søten min da han sovnet på fanget mitt for noen uker siden.. :



Så ja, det var vel en kjapp liten hyllest til min kjœre, selv om han ikke får lest det..haha..han kan jo ikke norsk.. ;) Menmen. Han vet nok hvor mye han betyr for meg allerede!!

Dette kortet lå i pakka jeg sendte han forrige uke, som han forøvrig ikke har mottatt enda.. Menmen..




<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


Jah, det er gutten min det, som har gitt meg et par av de beste årene i mitt liv. :) Når jeg tenker på fremtiden og på alle planene vi har, kribler det i magen! <3 Jeg har definitivt funnet den rette, og jeg føler meg så utrolig heldig!! ;)


Ahh, da får jeg ta en titt på skolearbeid, se ferdig Two and a half men, og ta white strips'ene av tenna. Tenkte nemlig å bleke tennene litt, så i dag har jeg kjøpt inn og satt igang.. Spennende. ;)

Vi blogges i morgen! ;)



Mrs. Pratts! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar