fredag 18. februar 2011

Heeeeelg!! :)

Ble ikke noe blogging i går gitt. Jeg stakk nemlig i kjelleren, fant en flaske Jack, og resten kan dere tenke dere selv.. ;) Kommer tilbake til det!

Hadde skole i går. 2 eksamener inkludert. Begge to gikk mye bedre enn forventet, så jeg kan ikke si meg annet enn fornøyd! ;)

Fikk også handlet litt i går. Haha. Sjokk! Skummelt å ha skole liggende midt i en handlegate, og attpåtil ha lange pauser mellom timene mine. Haha. :)
Heldigvis latterlig billig da..

Jeg betalte nemlig snaue $20, dvs. ca. 120 norske kroner, for en jakke og to tunikaer. TILSAMMEN! :) Jeg elsker salg.. :)
Veldig fornøyd og. To tunikaer jeg likte godt, og en halvtykk vinter/ vår jakke. Og med glidelås istedenfor knapper.. Jeg tror nemlig samtlige av mine ytterjakker (og jeg har MANGE) mangler minst en knapp. Og selv om jeg er gift gjør ikke det meg til noe automatisk husmoremne. Skulle nok klart å sydd på knappene, er ikke det altså. Men pokker, de detter jo av hele tiden. Så nå kjøpte jeg jakke med glidelås. ELSK! ;)



Vel hjemme etter skolen lagde jeg meg go'midda..;) Er jo ingen hemmelighet at jeg elsker nachos-middager. Men smarte meg har begynt å lage de hjemme isteden. Da kan jeg jo kontrollere selv hvordan det er tilberedt, hvor mye jeg slenger på av ost osv. Og dermed kan jeg regne kaloriene på det, og holde styringa.. :) Smaker bedre, er sunnere tilberedt, og har myyyye mindre kalorier enn de man bestiller inn. Jackpot!!
Mmmm...supergodt!:)

Da solen gikk ned og kvelden kom smygende begynte jeg å kjede meg latterlig mye..
Jeg tok turen ned i kjelleren en snartur for å se hva Miguel (David's fetter) og dama hans gjorde. De tok noen øl. Men jeg fant også en flaske Jack Daniels der gitt. Så da ble det en hel del Jack og cola-drinker på meg.


Brian, Miguel, og prinsessa hans, Raven..
Også lekre meg da, med joggedress og tidenes kvise i panna. Sjarmis.

 Etter x antall drinker og drikkeleker i kjelleren synes jeg det hørtes kjempelurt ut å dra på Dennys med disse tre andre da. Så vi trasket bort. Der ble det et par drinker til, litt biljardspilling, og ellers skravling med Sanat, Eric, og de andre som henger der, og som forsåvidt fortsatt kommer til å bli lokalisert på Dennys om jeg tar turen 5-10 år fra nå av....
Men var da moro der. Dro hjem forholdsvis tidlig da. Og slokna. :) Sov til ETT i dag...og våknet med en ganske heftig hangover. Heldigvis gikk den fort bort med litt pizza og diet coke. Toppform nå...føler jeg kunne jogga maraton om jeg ville. True story. Jeg er faktisk i knallform! :)


Snart kvelden igjen nå. Hvor ble denne dagen av?!?!? Kjempetrist og egentlig, for er 17 varmegrader ute...dvs ballerinasko og null jakke-typ vœr. Men jeg har tilbrakt hele dagen inne. Har blant annet vœrt bikkjepasser for Sanat's nye valp. Hun fikk den i dag. :) 2 mnd gammel, og SÅÅÅÅ søt! Se:



Det var vel stort sett dagen min. Nå skal jeg snart mekke meg middag, og slappe av mer. :)


Håper dere alle har en flotters fredag sålangt!! ;)



-Camilla.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar