onsdag 16. februar 2011

God kveld fra NYC=)

God aften godtfolk!

Dagen i dag har vœrt ganske effektiv, faktisk.. :) Våknet halv ti..og satte igang med å registrere meg på nettet for neste semester. Tror jeg fikk det til sånn som jeg ville, etter flere timer med leting og knot. Litt kresen jeg seh.. ;)

Så var det igang med forberedelser til en midterm jeg har i markedsføring i morgen.
Da jeg var ferdig med alt dette og kunne hoppe ut av nattkjolen og senga var klokka allerede halv fire på ettermiddagen.

Da ble det en god powerwalk, litt styrke, dusj, og middagslaging. :)

And here I am...skal straks begynne med eksamensforberedelser igjen. Har to midterms i morgen, og så er det heeeeelg!! :) Selv om helga også stort sett går med til eksamensforberedelser.. :/ Jaja..

Sånn var utsikten fra balkongen min for litt siden! =)

Da fortsetter jeg med lekser her jeg. Skal nemlig legge meg tidlig og tenkte jeg.. ;)
Vi blogges folkens!! ;)



~Camilla <3

2 kommentarer:

  1. Vet ikke enda. Fikk de ikke godkjent. :/ så skl stikke og snakke m de på tirsdag. men ett fashionfag ihvertfall.også psykologi. :)
    dere a?

    SvarSlett