lørdag 12. februar 2011

Saturday Night Feeeevah

 Nå imponerer jeg meg selv her... Snau time ellerno siden forrige blogginnlegg ble postet, og her kommer enda ett. Vet ikke om det er overfloden av fritid jeg plutselig har fått igjen, eller om det er at jeg har fått 3 ganger så mange lesere etter at jeg giftet meg, som har gitt blod på tann i bloggeland. Men her er jeg ihvertfall, med enda en uhyre spennende update fra storbyen. Haha.

Jeg har vœrt supereffektiv i dag. Fått printet bilder, handla inn masse stash jeg trengte, og fått handla antrekk til i kveld.
Antrekket hadde jeg superflaks med. Jeg så en kjole da jeg var og handlet for å prøve å finne kjole til jeg skulle gifte meg, og falt helt for den. Men av en eller annen grunn gadd jeg ikke kjøpe den. Noe jeg har angret veldig på i ettertid. Men da jeg dro for å titte i dag fant jeg kjolen..de hadde EN igjen. :) Jackpot!! Tjihi.. :) Da ble fruen fornøyd..så nå er kvelden redda.

Ellers har jeg vœrt litt for lat til å gå å handle matvarer (sleit meg jo nesten ut med alle œrendene i dag.hahah) så jeg kjørte på med nachos en dag til.. Alltid fint å starte nye vaner på en mandag isteden, er det ikke!? hehe.
Men sånn seriøst...fra mandag av er det normalt kosthold igjen...imens..se på denne super digge nachos middagen som nå hviler i min mage..yumm!!..og snart på mine hofter.. :/
Kosa meg skikkelig jeg seh..med kyllingnachos og Frustrerte Fruer. :)

For the record... Jeg skulle faktisk jogge i dag. Det er New York sin skyld at det ikke ble noe. Vinden er uutholdbar i dag.. :/ Kan jo ikke risikere å bli syk heller. ;)
Tar det på manda'n..


Nå er klokka snart halv syv på kvelden, og jeg må vel pent hoppe i dusjen snart. Svigersøss skal feire bursdagen sin i kveld. Planen var egentlig middag på Manhattan og klubb. Men nå er det visst mange sm har meldt avbud.. :/ Men mat må man jo ha iløpet av kvelden uansett, så vi skal ihvertfall spise. Jeg skal ikke på klubben da. Så når Karla drar dit drar jeg mest sannsynlig og møter Ashley i Bay Ridge.. :)

Her er en sneakpeak på kjolen min! *elsk*
Ha en flott lørdagskveld/ natt alle sammen! :) Vi blogges!



~the cam~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar