tirsdag 15. februar 2011

Savner ringene mine allerede!!

Da er jeg ringløs...for now. Hehe...nesten uvant, selv om det ikke er 2 uker siden vi giftet oss engang.
Men når jeg får de tilbake om maks to uker, er de inngravert og i riktig størrelse. Det blir knallbra! ;)


Mimre, mimre (haha):
Dette bildet er fra dagen før vi giftet oss, da jeg hadde
fått på meg forlovelses delen av wedding band'en. =)
Hadde lyst å legge ut bilde da, men bryllupet var
jo fortsatt hemmelig, så jeg måtte pent vente. ;) 

Og her er jeg rett etter vi giftet oss. Tok dette bildet
så fort vi kom hjem. Ahh..vakre ringene mine=)

(Bildene er speilvendt da...ringene er på venstre
ringfinger, slik som de skal vœre her i USA;).)


Anyhowwww...nok om ringene mine. Tjihi. ;)
Klokka er snart 11 på kvelden her i New York. Jeg kom hjem fra skolen for en drøy time siden. Og nå, en dusj og litt frokostblanding senere, sitter jeg i senga og ser på min faste tv-rutine.. Fra 22.00 til midnatt går nemlig først Kongen av Queens, så Alle elsker Raymond, deretter Two and a half men, og til slutt Friends. ;) Herlig!

Det deiligste med å ha disse langdagene er å komme hjem. Ingenting er så digg som å slappe av til man slokner da.. =D

Jeg har i grunn ikke så mye å melde om i dag jeg altså. Dagen har jo bare gått med til skole, skole og skole.. Haha...forresten. Jeg fikk litt sjokk i dag, da lœreren min i siste timen leste opp "Camilla Pratts" da hun tok fravœret. HAHA. Jeg bytta nemlig navn i skole registrene her om dagen. Men så ble jeg rådet til å bytte tilbake for en liten stund. Slik at navnet i skolepapirene og navnet i pass og visum stemmer overens frem til papirprosessen er igang i det minste. Ellers kan det by på trøbbel. Så de byttet tilbake da. Men tydelig at professoren min printa klasselista i løpet av de få timene jeg sto som Pratts. Rart å høre, men er i det minste et evig mye lettere etternavn å ha i USA. Er vel første gang etternavnet mitt har blitt uttalt riktig. Hehe.. ;)

Meeeeeennn nå sier jeg straks takk for i dag! ;)

Vil bare ønske mine nye lesere velkommen først. Har merket meg litt høyere lesertall i det siste, av både kjentfolk og helt ukjente folk. Hjertelig velkommen skal dere vœre alle sammen. Koselig at dere liker bloggen min.. ;)

God natt! ;)



~the Cam~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar