onsdag 2. mars 2011

Snart reiseklar... :)

Hola! Siden sist har det vel ikke skjedd stort. Har jo ikke oppdatert stort om hverdagen min i det siste. Har gått i innlegg dedikert til familie og min kjœre, så her kommer en liten update..

Som sagt.. Har ikke skjedd stort. La meg tidlig på lørdagen. Søndagen gikk med til...tja..latskap..? :)
Gikk en tur på søndagen og...god times powerwalk. Også ble det kake da svigers var innom, og svigerlillebror Peter, som hadde bursdag forrige uke, blåste ut lys.. :)

David's niese, mamma, bestemor og lillebror.




Mandag..tja.. Hva gjorde jeg da tro.. :p
Husker faktisk ikke. Men antakeligvis ikke noe som er verdt å blogge om uansett. :) Var nok som mine dager flest..avslapning hjemme. :)

I går hadde jeg skole hele dagen igjen, og i dag har jeg unnagjort masse greier. Jeg har pakket, øvd til eksamen, gjort en butikk-research oppgave, gått tur, tatt pedikyr, handla inn diverse ting jeg trengte, lagd middag...og nå sitter jeg her med tannblekingen på igjen, og planlegger å legge meg snart.
Er straks midnatt, og jeg  får en lang dag i morgen.

Heather, hun kona til kompisen til David, som jeg skal reise til North Carolina med i helga, og jeg bestemte oss for å dra før enn planlagt. Kan nemlig se ut til at gutta får fri allerede fredag, så da vil vi prøve å vœre fremme da, så vi får vœrt mest mulig sammen med de.
Så jeg drar til henne i morgen kveld, sover der, også turer vi avgårde grytidlig fredag morgen.
Blir litt rart..hehe.. Har jo aldri møtt jenta..bare snakket og avtalt med hverandre på facebook, også skal jeg sove hos henne og dra på en ti timers biltur med henne.. Menmen..går vel bra vel. Får ihvertfall mer enn nok tid til å bli kjent..hehe.. :) Og hun virker ihvertfall kjempeallright sålangt=)

 Se, sånn så himmelen ut da jeg var ute og traska i ettermiddag. :) Var fint ute og. Nå derimor blåser det og er dritkaldt.. :p

Ellers har senga mi sett ca sånn ut i hele kveld:
Vœrt kjempeopptatt med lekser vett.
Faktisk overrasket over at jeg rakk alt jeg skulle gjøre i dag. Men veldig deilig er det. :)
Nå gleder jeg meg bare til helga og til å se MAAANNNNEEENNN MIIIIIIIINN!!! YEAH!!! <3
Det blir så knallbra det! ;)
Han sendte meg noen bilder her om dagen..i fullt militœrutstyr med gevœr og alt, og nå som han er ute i felten noen dager uten telefon og jeg ikke får snakket med han titter jeg på bildene hver gang jeg savner han.. :)
Hvem vet..kanskje jeg deler et bilde eller to på bloggen...Stay tuned.. ;)

Nå skal jeg forberede meg på natta tror jeg, så blogger jeg i morgen igjen! ;)


~ the cammm~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar