tirsdag 1. februar 2011

Helgen med det rare i...

.........ahhha...for en overskrift..haha.. Bringer tilbake barne tv-minner.. Haha.. :)

Men anyway...helga mi begynte skikkelig SHITTY...rett og slett. Etter forrige blogginnlegg, som jeg skrev på fredagen, sovna jeg. Våknet av at David ringte, og vi avtalte at jeg skulle møte han på jobb. Vi hadde nemlig date-planer. Så jeg hoppa i dusjen.. Dritten var bare det at jeg ble mer og mer og mer dårlig. Mer og mer kvalm...mer og mer svimmel... Og taxituren til jobben til David gjorde ikke ting bedre. Så innen jeg hadde møtt han på jobben og vi hadde kommet oss til Buffalo Wild Wings, hvor vi skulle spise middag, var jeg shit-dårlig. 
Long story short...jeg hang mer med hodet over dassen enn jeg satt ved bordet. Jeg spiste typ 3 french fries og EN bit av burger'n min.. Og vel hjemme igjen fortsatte det i samme duren.. Dårlig hele natta, og fløy mellom senga og badet.

Forsatt ikke helt frisk..og i dag er det tirsdag..(!!!) Men fungerer da ihvertfall...

Ellers gikk helga med til......


....rydding/ kasting.......



..................besøk hos Ashley...David, Leche og jeg besøkte henne og datteren.. :)


...bra kveld...bortsett fra at formen min var RŒVA!...dritt-magevirus/omgangssyke...GODKNOWSWHAT!


.....Vi har lekt med uniformen til David...haha... Han poserte i den........



......og jeg poserte i den.. HAHA=)
 Ser bad ass ut, sant?! haha.. ;)




.....Og søndagen dro vi på "dobbeldate"-middag med Karla og Jaime til Uno Chicago Grill.. :)
Kjempekoselig kveld.. ;)












I går hadde jeg fri.. Var oppe tidlig og var snill kjœreste og vasket massemasse klœr for David...ellers bare slacka jeg...gjorde litt lekser...snakket med fammen hjemme i Norge... Kosa meg.. :)
Så var det middag og noen drinker før det var natta....det vanlige. :)

I dag: Skole, middag....og nå sitter vi hjemme og slackern.. ;)


Skal bli flinkere til å blogge oftere! ;)


-CAMILLA. =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar