tirsdag 8. februar 2011

Savner mannen min jeg... ;p

Ikke nok med at David'en min dro i gaar...i dag har jeg attpaatil verdens lengste skoledag...som tirsdager flest. Ugh! Kunne spist sjokolade, kost dyna og felt en taare mens jeg saa paa chick-flick filmer jeg naa, men neida, istedenfor sitter jeg her og venter paa neste time...accounting av alle ting..min verste fiende!

Alle de andre tirsdagene saalangt i semesteret har jeg hatt noe aa glede meg til naar jeg kom hjem i det minste. Foerste tirsdagen kunne jeg glede meg til aa dra hjem og pakke, for det var dagen foer jeg dro til Parris Island for aa hente David. Alle tirsdagene etter det har jeg gledet meg til aa komme hjem til David etter skolen. Men i dag....i dag har jeg ikke noe aa glede meg til egentlig. Jeg skal bare ut i kulda, inn paa subwayen, og hjem til et tomt rom og en altfor stor seng.
UGH!! Jeg hater dette her!!

I gaar dro han. Jeg ble med til flyplassen, og fikk ogsaa blir med helt inn til gaten, siden han er militaer.
Jeg dro rett fra LaGuardia og inn til Manhattan for aa moete Kristin og Nina etterpaa. Vi hadde det superskoey i flere timer, saa da tenkte jeg ikke saa mye paa det. Men da jeg kom hjem til et morkt og kaldt rom, uten militaer klaer slengt over alt...og uten David selv. Da ble alt bare dritt! Og enda verre var det aa sove alene igjen. UGH!

Men naa er det jo saann at det er dette jeg har signet opp for. Det sies at den toeffeste jobben i hele marinen er jobben som kone.. Saa dette maa jeg vel bare venne meg til. Og dette er jo bare barnematen i forhold til naar jeg foer eller siden maa sende han bort til Afghanistan i 6-7 maaneder av gangen. Orker ikke tenke paa det engang.

AESJ, jeg er depressiv naa. Ukult!! Er liksom saa mixet. For jeg svever jo fortsatt paa en sky etter at jeg giftet meg med mannen i mitt liv!! Samtidig er det saa dritt at han maatte dra igjen saa fort.

Men naa skal jeg slutte aa syte. Maatte bare faa det ut.
Dessuten faar jeg forhaapentligvis dratt og besoekt han om noen uker. Saafort han faar klarsignal om frihelg slenger jeg meg paa foerste fly/ tog...whatever! :) Det skal bli knallbra!

Kommer mer update senere, med bilder osv.. ;)


-Mrs. Pratts
(tjihi)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar