mandag 14. februar 2011

V-day night!

Da nœrmer det seg sengetid her. Men først...en update. ;)


I kveld har jeg... :
...savnet marine-mannen min....

...sett på romantisk komedie...

...nytt synet av mine høyt elskede gifteringer før de skal leveres for str.-endring og inngravering i morgen...

...alt sammen stort sett liggende i denne stillingen,
iført David's USMC (United States Marine Corps)-genser. :) CHILL!!

Jeg har hatt en ganske fin dag og kveld. Laget meg middag, spist godis, sett på film og på tv..vœrt altfor mye på internett...og rett og slett slappet av for meg selv. Har selvsagt savnet David ekstra mye i dag også. Blir sånn på en dag hvor du ikke får unngått ballonger, sjokolade, blomster, bamser, og hjerter i alle butikker.. Og på en dag hvor halvparten av crowden på facebooken min forteller om gaver, blomster og datenights. Da savner jeg han jo ekstra mye. Men sånn er det. :)
Så på tross av at dagen har vœrt litt ensom har jeg hatt det fint! :)
 
I morgen kommer min vanlige langdag. Stas. Menmen. That's the price to pay for å ha fri nesten hele resten av uka.. ;)


Gnite! Håper alle hadde en flott V-day! <3

2 kommentarer:

  1. Takk for koselig kommentar, nå følger jeg deg på Bloglovin! :) Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Flott! Da skal jeg gjoere det samme;)
    Ha en fin dag du ogsaa:)

    SvarSlett