lørdag 26. februar 2011

Drinkkveld hos Ashley, og Bridal Shower for Sheerly! :)

Helga mi har vœrt riktig så fin sålangt! :)

Dro som sagt og hentet ringene våre igjen i går, ferdig inngravert og i riktig størrelse. Endelig! Ringene kom tilbake på det perfekte tidpunkt..rett før helga.. :)

Derfra gikk turen til Ashley og Chino:


...hvor jeg fikk i meg 2-3 sånne her:
Mmmm-margaritasss=) Sterke var de og, så jeg
ble nesten i slaget av de få drinkene jeg drakk. ;)
 Chillan hos Chino og Ashley et par-tre timer med blant annet Leche, Ash's søster Vicky, og et par andre folk, før jeg satte snuta hjemover igjen for å ta turen til New Jersey med faren til David da han var ferdig på jobb.
Leche og meg=)
Var fremme i Jersey i halv to tiden i natt, og slang meg på sofa'n med svigers for å se på film. Husker de første ti minuttene av filmen før jeg slokna. Og da ble jeg sannelig på sofaen til i dag tidlig gitt. :)

Etter kaffe, litt frokost, en dusj, og litt pynting var jeg klar for bridal shower for David's kusine, Sheerly.
Kimberly kom og hentet meg, og selv om vi var over en time forsinket til bridal shower'en, rakk vi å komme dit rett før Sheerly ankom. Det var nemlig en overraskelses event for henne, og jeg tror Kim og jeg ankom ca akkurat ETT minutt før Sheerly kom inn døra. Da snakker man timing...eller bare flaks. ;) ..haha.. :)

Bridal shower er en del av brude-forberedelsene her i USA. Dette var første gangen jeg deltok på en, siden dette ikke er vanlig i Norge. Går ut på det samme som en baby shower, der de som skal bli foreldre får gaver og feirer før babyen kommer. På en bridal shower er det jentene som samles og gir ting til den kommende bruden/ brudeparet. I tillegg til bridal shower er det vanlig å ha bachelorette party (utdrikningslag) i tillegg. Dette går gjerne litt frekkere unna..ofte med mannlige strippere, og bruden får gjerne frekke leker og sexy undertøy osv i gave.. ;p

Her kommer Sheerly inn døra. :)
Vi satte oss ned ved bordene, og ble servert en 4 (!!!) retters middag, vin, eller hva enn annet vi ville drikke. :)

1. forrett.

Forrett nummer 2.

Hovedrett.

Og kaka som ble kuttet opp som dessert. :)

Sinnsykt god mat, og kjempebra service. :)

Så var det tid for oppakking av pakker. ;)



 Ble en kjempebra ettermiddag:)


Meg, Sheerly og Kimberly. :) Bryllup/giftemål i 2011 alle tre. ;)
Vi ble jo nettopp gift.  <3 Kim gifter seg i mai, og Sheerly i juni. :)

Kimberly, Kayla, Sheerly, Sheena, og Crystal. :)

Sheerly og meg=)

Etter bridal shower'en droppa Kim meg av hos svigers igjen.
Mange av jentene fra bridal showern skulle ut etterpå. De snakka til og med om å dra til Atlantic City i kveld. (Mini-Las Vegas..drøy time fra NJ tror jeg..). Men jeg orka bare ikke. Ikke orka jeg bli i Jersey heller. Ikke kjempesyk, men litt forkjøla er jeg.. Og generelt lat. Hehe. Så jeg slang meg på toget tilbake til New York.

Og etter jeg kom hjem har jeg bare liggi i den herlige senga mi og sett på film, surfa rundt på mac'en min, og snakka en god stund med min kjœre David! <3

Nå er klokka kvart over elleve på kvelden, og jeg tror det blir kvelden tidlig her. Har masse å fikse i stand og planlegge fremover. Masse mailer å sende og telefoner å ta. Skjemaer å anskaffe, og fylle ut.. You name it.. Masse å gjøre. ;) Også må jeg jo gjøre lekser og alt sammen og.
Så tror jeg skal bruke morgendagen på en del av dette. :)


Ahh, se her er ringene tilbake på finger'n. <3
David etterlyste sin nå og. Han er visst den eneste
av de gifte der nede som ikke har ringen på hånda,
så nå ville han ha den snart.. :)
Så nå skal jeg ta den med til helga så blir vel
han fornøyd og. :)

Da tror jeg at jeg sier god natt jeg. :) Også blogges vi nok i morgen! Ha en fortsatt flotters helg folkens. <3



~cam~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar