fredag 11. februar 2011

Film fra bryllupsfesten=)

Hola! Nå har jeg nok en gang latt bufferen stå og surre, uten at noe video ville komme frem. Prøvde å uploade filmen fra da David og jeg giftet oss. :) Men da får heller den komme senere.. Imens kommer en link til en annen. Denne er fra bryllupsfesten vår forrige fredag. Knallkveld!! Utrolig bra fest! Og Steven filmet en stund og la det ut på youtube, så her er linken. Enjoy! =)



Ellers har dagen i dag vœrt ok. Stort sett sitti i bil. Ble med da snuppene dro til flyplassen. Etter at de var sluppet av henta vi moren til David, som landet etter en uke på Puerto Rico. Derfra gikk turen til Jersey. Etter kø, kø og mere kø var vi fremme. Chillan der en stund (jeg sov på sofaen.hehe), før tanta og jeg dro tilbake til New York. Så nå sitter jeg på rommet mitt og ser film. Skal straks legge meg..klokka er over ett på natta allerede. Og i morgen har jeg masse ting å fikse. ;)



-CAMILLA- 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar