mandag 14. februar 2011

Happy Valentines Day!

Hallo! HAPPY VALENTINES DAY, først og fremst! :)
I dag har jeg fri..som alltid på mandager. Sola skinner, og i NYC ligger gradestokken på ca 12 grader celsius. Herligt herligt! Så da jeg omsider kom meg ut av senga gikk turen til Prospect Park. Deilig å gå tur igjen, ihvertfall når vœret er så fint som i dag. Perfekt dag å begynne å mosjonere litt igjen! ;)


Se så pent det var i parken:


Her driver et par og tar bryllups bilder.. Ntåå! :)



Et av de peneste stedene jeg vet om <3

 





Etter en solid tur i parken gikk turen til Foodtown for å fylle opp kjøleskap og fryser. Nå er det slutt på takeout.

I tillegg ble det seff litt godis da. Er jo Valentines Day, og jeg er helt alene. David har fortsatt ikke telefon, så jeg får ikke plingt på og sagt hei engang.. :(
Så da blir det sippete jentefilmer, godis og dyna. Ikke feil det heller da.. ;)



Ellers ble det verken konsulat tur eller innlevering av ringer i dag.
Ang. konsulatet e-mailet jeg dem fødselsattesten isteden, også viser jeg bare originalen når jeg henter det. Digg å slippe tur til Manhattan i dag.
Ringene leverer jeg etter skolen i morgen. Kay Jewelers, der vi kjøpte ringene, ligger like ved skolen, så tar det like godt da. Så kan jeg nyte synet av ringene på Valentines Day i det minste, når jeg ikke får tilbrakt dagen med mannen min. :)


Nå skal jeg skru på film!

Vi blogges!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar