tirsdag 8. februar 2011

Gårsdagen: LaGuardia med David, Manhattan & Brooklyn med jentene=)

 Hello! Da var jeg i litt bedre humør, så da blogger jeg litt igjen..
Rart hvordan liten følelsesklump jeg blir til tider..lol. Men er vel ikke unormalt det når man må si hade til kjœrsten, eller faktisk nå EKTEMANNEN, så ofte som jeg må..

Etter forrige innlegg begynte "endelig" timen min (jo fortere den begynner jo fortere får jeg dra hjem, vett).. Etter 2,5 timer med ca. null lœrdom og en hel del nesten-nap'er var skoledagen endelig over!

Og ikke bare det...samtidig som dagen var over ringte David meg. YAY! Føles som om han har vœrt borte lenger enn 1 1/2 dag. Haha..
Utrolig godt å prate med han ihvertfall. Fikk pratet en 20 minutters tid. Og takk og lov for det, for i morgen tar de visst telefonene dems fra dem noen dager.. :( Usj.
Enda godt jeg er opptatt de neste dagene med New York besøket mitt og med skolen. :) Forhåpentligvis får han telefonen tilbake i helga. ;)

Han hadde også noen mulig gode nyheter.. =) Men de er hemmelige for dere foreløpig, til jeg vet mer.. ;) Kommer med mer om det senere en gang. ;)

Så litt mer om i går.. :)
Vi dro hjemmefra i 11 tiden på formiddagen, med taxi-snuta mot LaGuardia flyplassen, som ligger i Queens.
Vel fremme ble det innsjekking, og så måtte jeg registreres slik at jeg kunne bli med inn forbi sikkerheten og helt inn til gaten med han. Mange fordeler med å vœre militœr altså.. ;)

Her er lappen jeg fikk for å gå igjennom sikkerheten med.













Vel fremme ved gaten brukte vi denne skjermen til å legge inn bestilling av en
kaffe cappuchino fra restauranten ved siden av.. ;)

Mmmmm cappuchino=)

Anyhow...jeg fikk ihvertfall vœrt sammen med han helt til de boardet flyet, og selv da ble jeg stående igjen. Fikk ikke meg selv til å gå..så jeg så da flyet taxet ut.......

..................og deretter kjørte videre bortover rullebanen... :
Snufs...lol. =)

Fra LaGuardia tok jeg en buss inn til Manhattan, og møtte Kristin og Nina på Times Square. Derfra gikk vi på Hard Rock, der det ble svœr burger middag og noen drinker.. ;)
Kristin og Nina med drinkene:)

MMMMM=) Legendary Burger, ellernosånt!

Denne drinken så pen ut, med pokker å driiit den smakte. Vi fikk ny siden vi ikke likte den. Hihi.. :)

Kristin og meg=)


Så ble det litt vandring på Times Square, hvor vi blant annet så The Naked Cowboy:
Haha!! Priceless fyr as. Tatt bilde med han før.
Han er faktisk blitt så kjent at om man skriver
the naked cowboy i søkefeltet på Google maps så
skal visst resultatet komme opp på Times Square. Haha!

...og jentene fikk tatt det obligatoriske turistbildet på Times Square. :)


Og til slutt gikk turen en tur innom gode, gamle Dennys. Noen drinker og litt biljard senere var jeg på vei hjem til mitt altfor ensomme rom og min altfor aaaaallllltttfooor ensomme seng.. :p
Men hadde ihvertfall en heidundranes bra kveld med snuppene.. ;)
Gleder meg allerede til i morgen når jeg skal vœre sammen med de igjen! :)


Og i dag...ja dere vet.. SKOLE, SKOLE, SKOLE!!!

Nå på vei hjem handla jeg noen kjœrlighetere på pinne osv..så nå skal frøkna snart dusje og kose seg foran tv'n før a slokner! ;)


Vi snakkes!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar