torsdag 10. februar 2011

One hand in the air for the big city!!

Ahh..jeg elsker New York. Selv paa dager som denne, naar kuldegradene er ille, vinden biter, og du mister all folelse i hele kroppen. New York er fortsatt fantastisk! =)
Noen ganger, naar jeg setter meg ned og tenker over det, synes jeg det er helt sykt aa tenke paa at jeg BOR HER!! Det er liksom blitt saa hverdagslig.. Men denne byen forandret ALT!



(Alle bilder er fra Google)

Jeg, lille Camilla fra Norge, som skulle hit i 4 mnd for aa studere, for saa aa fortsette livet i Norge.. Jeg moette min store kjaerlighet her.. Og naa, to aar senere er jeg pokker meg gift med han. Haha...det er sick! MEN JEG ELSKER DET!!

Naa gleder jeg meg til fremtiden. Jeg digger at livet mitt ikke er A4. Jeg tror aldri A4-livet var ment for meg..
Jeg elsker aa ikke vite hvor jeg bor om noen faa aar...eller noen faa mnd for den saks skyld. Kan jo ende opp masse forskjellige steder.. Kommer helt an paa hvor i landet/ verden David blir stasjonert! :)

Ahh....livet er saa spennende! =)

Maatte bare faa ut det! ;)

Jeg er paa skolen naa..venter paa neste og siste timen for i dag. Hadde lunsj med Nina og Kristin paa Applebee's tidligere..yumm!
Og etterpaa er det bort paa hotellet dems for fiksing og stashing.. Team Norway skal paa by'n i kveld. ;)


~the cam~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar