lørdag 19. februar 2011

Rolig helg..

Ny dag, nye muligheter. =)
I går var jeg som sagt bikkjevakt for denne lille rakkeren:

Han er så utrolig herlig da. Og var egentlig veldig lettvind å ha med å gjøre.. Sov stort sett hele tiden. Men jeg har nå bestemt meg for at den dagen jeg skal ha meg hund skal jeg skaffe den på et tidspunkt hvor jeg har muligheten til å vœre hjemme med den på heltid de første ukene. De er jo som babyer.. ;)

David har jo sagt han skal kjøpe en liten voff-voff til meg, så jeg har noe selskap når han må dra bort. Jeg skal ha lik hund som jeg hadde før, en Cavalier King Charles Spaniel. Herlige hunder! :) Og akkurat passe store. :) Men det blir først etter vi er vel etablert på basen, eller hvor enn vi skal bo hen. :) Da skal jeg ha meg en liten tass.. :)


Annnyyyhowww. Tror dagen i dag også blir rolig. La egentlig planer for denne lørdagen også sammen med Ashley. Men jeg må se an trur jeg. Lurer på om jeg gjør lurt i å bare bli hjemme, gjøre lekser, spare penger, osv.
Dessuten krysser jeg fingre, tœr, og alle andre lemmer egentlig for at David får telefonen sin igjen i morgen. Og da vil jeg opp tidlig og vœre uthvilt når/ hvis han ringer. :)
Så lurer på om dette blir en Camilla-dag gitt. Med lekser jeg MÅ gjøre, uansett hvor lite lyst jeg har... Og med middag, kanskje en treningstur...og filmer! :) Jah....det frister mer enn alkohol, hœler og hangover.. ;)

Nå skal jeg begynne å titte på leksene tror jeg. :)



Vi blogges før dere aner det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar