fredag 25. februar 2011

Helgen er her=)

Da var helgen igang. Selv om mine helger starter på torsdager.. :) Men nå er det fredag, og det er OFFISIELT helg! ;) Sålangt har jeg stort sett bare sitti her i senga, med delvis tett nese, nyse-utbrudd iblant, og smålig hodepine. Jackpot!
Har fått meg en liiiiten tur ut i gatene rundt her og da. Var ute for å finne antrekk til i morgen. Er nemlig bedt på en overraskelses event, hvor dresscoden er all black. Så måtte finne noe å ha på meg, og det gjorde jeg. Fant i tillegg et par fine, sorte jeans. Litt stram, men veeldig fin. Er i str 1/2 så ikke rart den er stram. Haha. :) Men Jippiii! :D

Anyhow...eventen som skal skje i morgen kan jeg fortelle mer om etter det er over. Er ikke 100% sikker på at jeg drar lenger heller. Må se an formen. Men komme update. ;)

I kveld skal jeg vel bare slappe av frem til turen går mot New Jersey.. Hvis det blir noe av som sagt. Mulig jeg tar turen innom Ashley etterpå og. Før jeg stikker. :)


I går trente jeg pilates, og så slappa jeg av...med denne diva'n:

Sjekk han speiler seg a..;)

Sjekk oss aaaa=) lol


Søt...vœrtfall på bilder....
...neida, han er søt ellers og. Men i går var han ikke bestevennen min. Herregud som han skreik. Sanat var ute en tur, og rakkeren sto ved døra, klora og hyla. Ugh. Måtte til slutt få Sanat til å komme hjem og heller ta han med deg. Det er det jeg sier det, DIVA as...

Så ble det litt honningte på meg, fra yndlingskoppen:


..før jeg fant senga=)


Nå fikk jeg akkurat tlf fra Kay Jewelers om at ringene våre er kommet inn!! I riktig størrelse og inngravert. Så nå tror jeg sannelig jeg snart ordner meg litt, tar turen ut for å hente de, og deretter til Ashley en tur tipper jeg. :) Blir bra!


Oppdaterer videre senere eller i morgen! <3


--the cam--

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar