søndag 13. februar 2011

Frustrert Frue;p

For en ubrukelig dag dette har vœrt.. Jeg har knapt fløtta rompa fra senga. Latskap altså! Men i morgen er det andre boller.. Haha. Latterlig opplegg..."på mandag starter mitt sunne liv". Jada..jeg ler selv når folk sier sånt, for det er jo en kjent sak at mange sier dette uke etter uke.. På mandag...daaaaa... Daaa blir det andre boller. Men jeg mener det. Jeg sa jo det i høst og..at jeg skulle unne meg en uke med latskap og drittmat etter David dro. Og det samme gjorde jeg denne gangen.
Men i morgen er det altså en uke siden han dro, og dermed er det på tide å ta seg sammen, gi meg med deppinga og slutte å vœre emo. I morgen skal jeg inn i gamle vaner igjen, med mosjon, bra kosthold, og fullt fokus på skole igjen. Jeg gleder meg!! :)

I dag har jeg spist to måltider..begge usunne takeout måltider. Œsj...det er jo egentlig så nasty! Så i morgen går turen på butikken...broccoli-shopping. Ohhyess! ;)

Har masse greier jeg skal gjøre i morgen. Jeg skal opp tidlig og dra inn til konsulatet med min nyankomne fødselsattest, for å få den oversatt. Og deretter skal det sendes rett til David slik at marinen snart kan registrere meg som kona hans og vi kan begynne papirprosessen vi må gjennom for at jeg skal få permanent oppholdstillatelse og dermed også få flytta dit han drar! YAYYY!!! :)

I morgen skal jeg også levere inn ringene våre.. :/ Mine er for store, så de må minskes så de passer fingeren min. Og i tillegg skal vi få dem inngravert med navn og bryllupsdato.. :)
Det tar to uker da.. Kjipt! Men jeg gleder meg sååå til å få de tilbake på fingeren.
Og David la også igjen sin her, så da blir de forhåpentligvis ferdig til jeg skal til han på besøk, sånn at jeg kan gi den tilbake til han da.. :)

Herregud, er så spent på når jeg får se han. Det kan jo skje når som helst. Tror han får beskjed ganske spontant når han får frihelg. Og når den dagen kommer slipper jeg alt jeg har i hendene, slenger no klœr i en koffert og hopper på første fly. Ahh..gleder meg som en unge på julaften.. ;)

Nå er klokka kvart på åtte på kvelden. Jeg skal straks hoppe i dusjen. Så skal jeg unnagjøre litt lekser før jeg skal slenge meg nedpå i 9 tiden med dette:

 ...for å se på disse Frustrerte Fruene:



Så da får jeg heller oppdatere videre i morgen. Hvis jeg får tid mellom all jogginga og broccoli-kokinga.. ;) Haha.. :)

Ha en fortreffelig aften alle sammen!!




- Mrs. Pratts <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar