fredag 11. februar 2011

Coyote Ugly ;-)

God formiddag!
Klokka er snart tolv i New York. Jeg ligger fortsatt i senga..egentlig stuptrøtt. Menmen. Sånn er det når man skal helt hjem til Brooklyn midt på natta...da er det jo nesten morrakvisten før man treffer puta. ;)

Kvelden i går ble veldig bra synes jeg. :) Vi begynte med dusjing, sminking, pizzaspising og drikking på hotellet til Kristin og Nina. :) Etter hvert kom Lene og Caroline og. :)

Mmmm..Dominos Pizza=)

Nina var syk stakkars, så etter vorsen, da vi andre stakk ut la frøkna seg isteden.
Engebretsen og meg:)


 
Caroline og Lene. :)



Så gikk turen inn i en taxi og ned til Chelsea området, til baren Hogs and Heifers, kjent fra filmen Coyote Ugly.
Der ble det drinker, musikk, svingdansing, bardansing...jah..you name it. haha. :)
Bartenderne danser på baren.

Oss jentene sammen med bartendern. :)

Caroline og Lene viste sine svingdans-ferdigheter..

...og jeg fikk endelig stått på den kjente bardisken. Se så fornøyd a! haha, :)

Bartender-dama, meg og Lene. :)

Det ble en veldig bra kveld. Jeg ble akkurat passe go'brisen, og vi hadde det moro. :)
Men da klokka passerte tre sto jeg seriøst og halvsov. Var så trøtt at jeg knapt klarte å holde øya oppe, så da var det bare å takke for seg, si hade til snuppene (heldiggriser som bare hadde kort taxitur hjem), og stikke til subwayen.
Venta ikke mindre enn en halvtimes tid inne på subway-stasjonen for at det forbanna toget skulle komme. Alltid stas det. Så jeg var vel ikke hjemme og i seng før nœrmere 5. Ugh.

Neste gang blir det taxi til døra, koste hva det koste vil.. Altså..hvis det blir noen neste gane med det første da. Kjenner jeg er møkklei alkohol, møkklei uteliv....jah..i det hele tatt.
Det er rett og slett så tiltak å dra ut. Også er det dyrt i tillegg.
De beste kveldene jeg har er de hvor David og jeg har kjøpt en 5 liter med vin, eller en stor flaske brandy, og bare sitti hjemme og skravla, hengt med Miguel og de eller Karla, sett filmer.. De kveldene er de beste as. Tjihi.. Så nå får jeg vel få med meg Karla på de kveldene, nå som Dave ikke er her. For jeg orker ikke tanken på uteliv. Œsj! Lol..
Gruer meg allerede til lørdag. Da er det bursdagsfeiring or svigersøs Karla, som fylte 25 i går. Middag og klubb. Får se an den klubb turen gitt.


Men nå skal jeg slutte å syte. Kristin og Nina er nok rett rundt hjørnet snart. De skal nemlig henge her med meg i dag, frem til de skal til flyplassen. Så nå blir det en slapp dag med junkfood og tv. Ahh...digg!


Vi blogges straks.. ;)


-cam-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar