onsdag 9. februar 2011

Manhattan-shopping!

 Hello! Da var jeg vel hjemme etter en dag i byen..
Hadde fri i dag, så jeg sov ut, og dro deretter til Times Square og møtte Kristin og Nina. Derfra gikk turen rundt på diverse handling. Macy's, Century 21 og Victoria's Secret.. :)

Frøknene foran Ground Zero, like ved Century 21.

Så gikk turen videre til South Street Seaport/ Pier 17 for middag. :)


Holder jeg ikke bestikket elegant?!



Og så ble det noen drinker på Harbour Lights, en restaurant jeg har vœrt på før sammen med Gateway.
Vi tok oss et par drinker, noe vi angret bittert på da regninga kom. Happy Hour, my ass!! Menmen. Fin utsikt iallefall.. :



Hatt en veldig koselig dag=)

Her er innkjøpene mine:
To klokker og en ring fra Century 21.

Toalettmappe fra Victoria's Secret, som inneholdt body mist, body lotion og body wash. :)

Fin dag, fine innkjøp! Camilla er fornøyd!


Nå skal jeg snart finne puta. I morgen er det skole igjen. Og så går turen rett til hotellet til Kristin og Nina så jeg får fiksa meg der før bøndene skal ut på byen. Vi nordmennene tenkte å ta byen med storm i morra! Glœr mœ! ;)


Før jeg glemmer det: Er det noen der ute som er flinke til å designe headere? Jeg vil ha ny header på bloggen, og jeg har ikke photoshop lengre, så vet ikke hvordan jeg skal få det til. Om noen skulle ha lyst til å teste ut sine kreative evner, send meg en mail: camtje@gmail.com, eller skriv til meg på gode, gamle facer'n. ;) Takk! :)


Da takker jeg for i dag, så er jeg tilbake med ny oppdatering fra go'byen før dere aner det! ;)
Skal også gi video-opplastning en ny sjanse en dag veldig snart. Har nemlig et par filmer fra bryllupshelga å vise! :)


Hejdå sålenge! ;)



~the Cam~ (som svigerfar kaller meg..haha)

EDIT:...œœœœœ nå ringte David meg...like før jeg posta dette innlegget ringte tlf, og jeg fikk sjokkskader da jeg så det var David. Det viste seg at de ikke hadde tatt telefonene likevel, så nå når alle hadde lagt seg ringte han og hviske-skravlet med meg i en snau halvtime. Ahh...beste halvtimen i hele dag tror jeg. :)
Han sier SOI er hardt. Og han er i tillegg blitt syk. Men ellers er han ok.
Ahhh.. HERLIG Å SNAKKE MED HAN! :)


Men da prøver jeg igjen.. Natta! hihi.. Vi blogges!

- THE CAM.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar