søndag 13. februar 2011

Girls night out!

Hello! Nå har jeg akkurat ringt etter kinesisk mat..så mens jeg venter på den skal jeg fortelle om gårsdagen! WHAT A NIGHT! =)

Begynte rolig på rommet her med Thai takeout sammen med Karla. Bursdagsmiddagen hennes ble avlyst pga forfall fra en del folk, så hun skulle begynne kvelden rett på klubben. Derfor bestilte vi mat sammen her hjemme først. :)
Bursdags-Karl!


Så ble det fiksing og stashing, og siden jeg har skjønt at antrekksbilde er den stor greia i bloggeland om dagen måtte jeg jo ta antrekksbilde selv også, blogger som jeg er..... :
Jeg elsker denne kjolen!!!!!!!!!!

Fruen klar for en kveld ute! :)

Så gikk turen til Ashley for en drink, før vi satte nesa mot Bay Ridge og baren Purple Rose.
Møtte en venninne av Ashley der; Rachel. Hadde det knallmoro, og drakk oss både blakke og i form. ;)


Rachel og Ashley


Ashley og meg..








Så møtte vi på noen flere venninner av Ashley..Janet, Katlyn og Niesha, og sammen tok vi en roadtrip til en annen bar; Salty Dogs.


 Fremme på Salty Dogs ble det jelloshots og dansing.. :) MeepMeep! Hadde det supermoro:)

Helt til det ble slosskamp med ei kjerring og hun ene som var med oss da.. Da stakk vi. :p Men var kjempe moro på Salty Dogs. :)




Etter nattmat på en diner satt vi trygt i taxi hjemover. Jeg var siste stopp med taxien. Og etter sminkefjerning osv var jeg i seng kvart på 6 i dag tidlig. Trodde ikke jeg klarte å vœre ute så lenge lenger jeg.. :) Men i går var seriøst knall!!


I dag er også knall.. Jeg finnes ikke det snev fyllesjuk. Eneste som tilsier at jeg var på by'n i går er mine hovne føtter. Er ikke skapt for høye hœler en helaften jeg altså.. ;P


Men nå skal jeg hive i meg kinesisk mat og se film! ;)
Blogges senere!!




-camilla-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar