lørdag 19. februar 2011

Til jentene mine: Jeg savner jentekveldene våre!! =)

Heihei. Jeg fikk plutselig et lite savn-kick her, så her kommer en tribute til snuppene mine.. <3

Ingen er som dere, jenter.. Kveldene vi har er helt fantastiske. Aldri ler jeg så mye, aldri deler vi så mye selvironi og flaue historier, og aldri går kjeften mer på speed enn når jeg er sammen med dere.
Gud vet hvor mange ganger vi har satt på filmer og gått inn for å følge med på de, helt til vi innser at filmen er halvveis over og vi enda ikke har fått med oss noe av den. Haha. Vi har rett og slett for mye å snakke om. Og det er derfor jeg ser på dere som bestevenninnene mine. Tenk å ha kjent hverandre i så mange år, å sees så ofte når jeg er hjemme, og som vi gjorde før jeg flytta, og likevel ha like mye å skravle om hver bidige gang vi møtes.

Tenk at etter å ikke ha snakket med dere annet enn på facebook i mange-mange måneder fordi jeg har vœrt i USA, så kommer jeg hjem, og alt er som før. Skravla går like hurtig, og ingenting føles rart. Det føles som den mest naturlige tingen i verden, hver gang!

I dag har jeg en sånn dag hvor jeg savner dere utrolig mye. Ord kan ikke beskrive hvor mye jeg savner edru helgekvelder med dere. Hvor vi lager horn eller taco, drikker litervis med pepsi max, og spiser smågodt, sjokolade og pottis til magen nesten sprekker. Og selvfølgelig skravler til krampa tar oss. Jeg savner det så sinnsykt, og jeg skulle gjort mye for å ha dere her nå. Ikke fordi jeg har det kjipt eller noe. Jeg bare savner å ha dere nœrme. Jeg savner sosialt samvœr som ikke inneholder alkohol. 
Bortsett fra David, så er det jo dere som er mine andre halvdeler. Haha. :)

Dere har alltid vœrt der for meg. Jeg vet at dere alltid har min side, og at jeg har deres fulle støtte. Jeg vet jeg kunne fortalt dere alt, og dere ville forstått. Dere har bevist så utrolig mange ganger at dere virkelig hardbarka vil mitt beste, og kun mitt beste! Jeg stoler 110% på dere. Dere ville aldri gjort noe respektløst mot meg og mine. Dere ville aldri gjort noe for å såre meg. Og det har dere bevist en million ganger. 
Har det vœrt noe har dere droppet alt dere har hatt av planer og kommet til min unnsetning. Tusen hjertelig takk!!

Vennskapet med dere bestesnuppene mine er helt vanvittig <3 Jeg er så glad i hver og en av dere at jeg har vanskelig for å beskrive det, men nå har jeg iallefall prøvd. ;)

Tusen takk for at dere er dere!











(Jeg fant ikke bilde av alle. Bare samla noe kjapt nå. Men jeg er ganske sikker på at dere selv vet hvem dere er.. <3 )


Ha en flott aften alle sammen! Og jenter, hva enn dere bruker kvelden på...ta en skål (eller en tacolompe) for meg.. ;) Jeg tenker på dere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar