fredag 28. januar 2011

"Snøstorm"

Da var det vel på tide å blogge litt. Helga er rett rundt hjørnet, og jeg er hjemme.. Elsker å ha fredagsfri...selv om det hadde vœrt myyye, mye bedre om David også hadde det. Menmen.


Lekser på onsdagen:)
Sånn så det ut utenfor døra på onsdagskvelden. Snøstorm tendenser!


Klokka er halv ett på dagen nå, og jeg har vœrt oppe i over 6 timer allerede. Sykt! Våknet da første alarme ringte, og sovna ikke igjen etterpå. Dvid derimot slumra et par timer. I mellomtiden sjekka jeg facebook, leste blogger, leste vg-nett og Dagbladet..så på tv.. Og så sjekka facebook igjen..blogger... Jah.



Ellers har siste uka flydd.. Fri mandag, skole hele tirsdagen. Fri onsdag. Onsdag gikk med til lekser og tv. Spennende liv. Haha. :)



På onsdagskvelden lagde David og jeg hjemmelaget risotto..og etter det ble det litt vindrikking. Det begynte nemlig å snø masse på onsdagskvelden, og Newyorkerne er ikke direkte proffe når det kommer store mengder snø. Så de stenger ofte alt som er..skoler og alt. Derfor hadde jeg jo håpet oppe om en ekstra fridag på torsdagen, og det hadde Dave og.



Helt fri ble det ikke. Men jeg fikk fri første timen, og David kunne komme inn sent på jobb.
Derfor brukte vi formiddagen på stor hjemmelaget frokost, og masse snømåking (les: snøballkrig og dynking) ute.. ;) Fikk noen rare blikk da kan man si, der jeg løp rundt i pysjbukse (ja faktisk) full av snø og jaget David for å prøve å ta hevn.. Små barn, store gleder.. :)

Sånn så det ut etter en natt med masse snøfall.

Dynking, snøballkrig, måking og salting.

Mmmm:)





















Så måtte David på jobb og jeg på skolen. Hadde to klasser rett etter hverandre før jeg hoppa på toget tilbake til Brooklyn. Dro og møtte David på jobben. Også dro vi sammen derfra da han var ferdig.

Hjemme ble det hjemmelaget chicken ceasar salat, og masse vin.. :)
Bra kveld!






I dag SKAL jeg gjøre litt Accounting-lekser. Skjønner NADA, og jeg har første deleksamen på tirsdag, så her er det bare å begynne å lese. Jippi. Mannet meg opp i to uker nå til å åpne boka..det er så dødsens kjedelig fag. Men må jo pent sette igang før eller siden, så jeg har bestemt meg for å begynne i dag.. :p


Vi blogges!!

Piz.






HA EN FIN DAG!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar