tirsdag 30. august 2011

Datenights=)

Haloaaa people! <3
Jeg sitter akkurat her med et glass vin nå:
Langtifra det første da... David har nemlig tatt seg en lur, og det har Harry og, så jeg bestemte meg for å drikke viiin! :-) yay!

Anyhow...både i går og i dag har vi hatt datenights! :-)
I går gikk turen ut for å spise italiensk på Olive Garden...vi bestilte haugevis av mat, og da vi var ferdige hadde David vondt i ribbena (!) og jeg spøy da jeg kom hjem...sååå mett var jeg, at jeg ikke klarte holde det inne. Huskelapp til neste gang: Ikke bestill forrett, fondue, suppe/salat OOOG hovedrett! Jeeez.. :p lol.

I dag lagde jeg middag hjemme.. Gikk på matprat.no og fant noen sunne og gode matretter. Valget falt på ovnsbakte tomater og kylling med spinat og basilikum.
Sånn her lages det: Skjœr opp tomater og spre kuttet hvitløk rundt/oppå dem i en ildfast form. Så krydrer man med salt og pepper, og strør oregano over, samt heller litt olivenolje over, før man setter det i ovnen på 200 grader. Etter 20 minutter i ovnen tar man de ut og strør gulost på, før man lar de stå ti minutter til. Når de er ferdige strør man litt basilikum på de.
Kyllingfiletene slår man flat før man smører de med sennep, og deretter legger spinat-blader på de og så basilikum blader oppå der. Deretter ruller man de sammen og fester med tannpirkere. Så legger man de på grillen/ i panna, og lar de gjennomstekes, før man serverer de sammen med tomatene. KJEMPEGODT!
Keep in mind...jeg har alltid HATET tomater, men dette digget jeg! ;-)

Bilder:






Yummm...jeg elsker candle light dinners.. :-)
Men nå må jeg snart vekke gubben og bikkja, for å glo et par filmer jeg leide før i dag. Vi blogges!




...the cam... <3 <3

2 kommentarer: