torsdag 4. august 2011

Datenight: 6 måneders bryllupsdag! =)

I går var det 6 måneder allerede siden David og jeg giftet oss. Tiden flyr altså.. :-)
Siden han er i Afghanistan når ett års dagen kommer var vi bestemte på å feire halvtårsdagen.
Så i går kom David hjem fra jobben med to kompiser som skulle vœre bikkjevakt. Jeg mekka noen burgere til gutta, før vi fiksa oss og satte snuta mot MacDaddys.


Vi var jo på MacDaddys for et par uker siden og, men da fikk vi ikke anledning til å spille minigolf, så istedenfor å bare dra ut å spise middag foreslo David at vi kunne ta turen til MacDaddys. :-)

Minigolf sto for tur først. :)
Vi lå ganske likt an lenge, men jeg vant til slutt!! yay!! Skal sies at han tok litt mer avanserte og utfordrende valg for å få ballen i hullet da.. Men heyy...en seier er en seier. :-)

Minigolf banen var forresten kjempefin, med fontener, baner under fontena, osv osv.. :-)





Etter minigolfen gikk vi over til the real thing. Golf! :-)

Så ble det middag inne i sportsbaren/ restauranten på MacDaddys. Vi fikk en liten sofakrok for oss selv, og ble sittende å spise usunn mat mens vi så på fotball kampen mellom Barcelona og Chivas Guadalajara. Veldig koselig kveld! <3 <3



Nå er det torsdag ettermiddag allerede. Jeg skjønner ikke hvor ukene blir av jeg...nå er det jo snart helga igjen. ;)

Nehh..jeg får vel begynne å forberede meg og middagen til David kommer hjem :-)

Vi prekœs!


~Mrs. Pratts~ ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar