onsdag 10. august 2011

...Det var sommerfri, det var sjø og magi.. :-)

Klokken er snart ett på ettermiddagen her på østkysten av junaiten, og jeg har akkurat slengt i meg litt lunsj.. Mmm.. :-)


Straks skal jeg lufte lille Harry, før jeg hopper inn i bikinien og drar til Heather for å slappe av på bassengkanten et par timer. :-) Det er ca. 35 grader her, og knallsol! Må jo utnytte det. ;)
Liker ikke å dra fra lille valpen min egentlig, men samtidig vil jeg venne han til å vœre litt alene allerede nå, sånn at han ikke blir helt bajas når jeg etterhvert skal på skolen igjen, og jobbe, og han må vœre alene noen timer.. Dessuten er det greit å ikke trenge bikkjevakt for små turer ut, datenights med mannen, osv. :-) Sa ja...lillemann skal vœre alene.
Han var alene i går og, først da jeg var på treningssenteret, og på kvelden da jeg var ute og handla pyntegjenstander og puffer til huset. Flinken!


Så ja..det er planen min. Tur til Heather, og i kveld tror jeg de tar turen hit en tur...hun og sønnen.
Så er det bare i morgen igjen før David kommer hjem. Yay! Gjelder å holde seg busy, så går uka ganske fort! :-) Jeg har masse på planen i morgen og. Et par œrender som må gjøres...en mani-pedi må til...ooog ikke minst, jeg må vaske hele huset.


Men nå tror jeg at jeg hopper inn i bikinien og forbereder meg...vi blogges!


~cam~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar