fredag 12. august 2011

Verdens sprekeste 50-åringer!!...

....det er mamma'n og pappa'n min det! <3



Pappa'n min fylte 50 den 8. april, mens mamma fyller 50 år I DAG!!!
Gratulerer så mye med dagen søte mamma'n min!!! <3


I morgen skal de ha 50 års lag, og jeg får ikke vœrt der. Det gjør direkte vondt.
Jeg lyver ikke når jeg sier at jeg har gledet meg til dette i 10 år. Da de fylte 40 var jeg litt for ung til å vœre med på selve festen, så allerede den dagen gledet jeg meg til 50-års laget, for da var jeg jo selvsagt fast bestemt på å delta!
I morgen er den dagen her, og jeg sitter stuck i USA.. :/

Derfor har jeg både gruet og gledet meg til denne dagen. Jeg har gledet meg på vegne av mamma og pappa, som kommer til å vœre blandt familie og alle sine venner i morgen! Mens jeg har gruet meg veldig, fordi jeg visste jeg kom til å sitte her med en vond magefølelse og veldig dårlg samvittighet for at jeg ikke får vœrt der og hjulpet til med pynting, tatta imot gjester, holdt tale, og feiret to personer som fortjener en morsom kveld og en vellykket feiring mer enn noen andre jeg kan komme på! Jeg skulle så gjerne vœrt med på det..
Men det er som pappa sier..."man får ikke med seg alt her i verden, så du får heller prøve å komme i 60-års laget!" :)
Og det SKAL jeg..uansett! <3


Så nå ønsker jeg min kjœre mamma en herlig bursdag, også ønsker jeg mamma og pappa en utrolig fin bursdagsfeiring i morgen kveld. Jeg har ikke tvil om at det kommer til å bli en rasende festlig kveld...er nemlig en stor, flott, og morsom gjeng de har bedt inn! Kos dere masse, DERE FORTJENER DET! <3

Se så flott familie jeg har. Jeg er så heldig! <3

Bursdags"barnet" og meg! :-)


Da avslutter jeg, også blogges vi siden!

God helg alle sammen! :-)


-Camilla.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar