onsdag 10. august 2011

Badeløvene=)

God aften!! To blogginnlegg på èn dag...ser man det, ser man det.. Ikke verst.. ;)

Før i dag, før jeg dro til Heather ga jeg lillemann et bad.. han HATET det. hehe. Men han var jo så nydelig da, der han sto med potene på badekar kanten..:



SØØØØTEN!! <3


Og da Harry var ferdig med å bade var det min tur, så jeg dro til Heather, hvor det ble tœnning på bassengkanten og masse bading.. :-)



Vel hjemme ordna jeg meg og styra litt hjemme før Heather og lille Kyree kom hit. Kvelden gikk med til pizza, is, kjeks, tv, hundekosing, og skravling. Kjempekoselig!

Synes denne uka har gått fort, i forhold til hva jeg forventa, og fint er jo det, for nå er det snart bare et døgn igjen til min kjœre kommer hjem. Jippi! Gleder meg til å nyte helgen med han før Harry og jeg blir alene igjen neste uke og.. Da skal de tilbake ut i field'en.. :/ Menmen. Sånn er militœrlivet! ;)


Klokken nœrmer seg ti nå og jeg skal tidlig opp og bli hentet av Heather. Vi skal avgårde til social security kontoret, hvor vi begge har œrender å ta oss av. Jeg må nemlig dit for å skaffe meg et brev fra dem hvor de forklarer hvorfor jeg ikke har amerikansk personnummer enda, for uten det vil ikke marinen fornye militœr id'et mitt. De gir meg nemlig id kun for 3 mnd av gangen frem til jeg får amerikansk personnummer når immigrasjonssøknaden går igjennom, så da må det fikses.. :)
Så da blir det snart å hoppe i køya for meg... :-)
Poden har slokna allerede..se:
Tihi...søten! <3


Vi blogges! ;) 


-camilla-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar