onsdag 3. august 2011

Møt Harry!! :-)

Hallo og god formiddag!
Her er det tirsdag, solen skinner ute, og det er varmt og deilig.


Mandagen, altså i går, begynte normalt. Solen skinte, så jeg avtalte med Heather å tilbringe dagen på bassengkanten sammen med henne og Kyree. Deilig dag! Så var det hjem å lage middag til David.

Etter middagen bestemte vi oss for å ta en tur på dyrebutikken borti her, for å se på hunder. Vi ha vœrt der før. Da så vi på en husky som David så gjerne ville ha. Jeg sa blankt nei til en husky..de er altfor store og for mye ansvar for oss akkurat nå.
Siden har han villet ha en Pomeranian (!), mens jeg ville ha en Cavalier King Charles Spaniel. Han har nemlig hatt en pomeranian før, som het Baby, mens jeg har hatt en Spaniel før, som het Tassen. :-)
Siden vi ikke ble enige la vi egentlig hundepratet på hylla..... Helt til i går, da vi bare skulle innom og titte hva de hadde.

Og sannelig endte vi opp med å kjøpe gitt!!!
Her er HARRY:









Denne lille krabaten var så utrolig søt, leken og snill, så vi klarte ikke motstå han. Vi så faktisk på to hunder..begge små. Vi så på denne, som er en mix mellom Toy Fox og Rat Terrier.....dermed er den en Toy Fox Rat Terrier...;p
Den andre vi så på var en tispe, av typen Mini Pincher....den var søt den og. Men David sa jeg fikk velge til slutt, og jeg valgte denne...han hadde så mye mer personlighet ved første møte enn Pincheren.

Så ja, nå har vi hund. :) Foreløpig veier han ca 1 kg, men når han er fullvoksen tror jeg han vil veie ca. 5. Så det er slettes ingen vaktbikkje vi har skaffa oss..haha.

David foreslo å kalle han Harry, og jeg digga det..det passet så bra til han. :-)










Selv om ting blir litt vanskeligere å planlegge fremover nå, som han og må regnes med i alle planer, så tror jeg det blir kos å ha en liten krabat.. :-)

Nå driver vi midt i prosessen med å trene han til å gjøre fra seg ute osv...og han kjempeflink allerede! :-)


Men nå må jeg nesten gå her...leke med lille Harry.. :-) Allerede i kveld skal vi dra fra han litt nemlig. David og jeg har vœrt gift i 6 mnd i dag.. Utrolig at et halvt år er gått allerede...tiden flyr. hehe. Men vi skal ihvertfall ut på en datenight, så jeg tror noen kollegaer av David skal vœre hundepassere. De var her i går og tok noen øl og, så de har hilst på krabaten allerede :-) 



Vi blogges folkens! Ha en finfin dag sålenge.. ;)


~Camilla & Harry~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar