torsdag 18. august 2011

Forandring fryder.. ;)

Nå sitter jeg hjemme i sofaen og ser på Two and a half men. Gubben har kommet hjem i dag, og utslitt som han er sovnet han på sofaen for en halvtime siden, nemlig klokken ni. Bikkja løper rundt her som en virvelvind og leker for seg selv. Og jeg tenkte å skvise inn et blogginnlegg før jeg slukker lysene. :-)

Jeg satt nemlig i går kveld og kjedet meg over synet av mitt eget hår. Synes liksom det er blitt så utrolig kjedelig. Lik blondfarge over hele håret, nesten lik lengde på alt. Hadde liksom blitt sånn at jeg enten måtte investere tid i å style det pent (noe jeg sjelden gidder), eller å bare slenge i hestehalen. Boooring! Så jeg tenkte det var på tide med en forandring. Så med google til hjelp fant jeg en frisørsalong i nœrheten som så bra ut, og tok turen i dag tidlig for å snakke med de. Prisene var ikke halvgœlie, og salongen så proff og bra ut, så da fikk jeg time allerede på senformiddagen. :-)

Egentlig er jeg ganske kresen på hvem som får røre håret mitt når jeg først velger å farge det, osv.. I Norge er det bare snuppene mine Malin og Lise-Merethe som får røre håret mitt, superflinke som de er. ;) Dessuten kjenner de meg så godt så de skjønner akkurat hva jeg ønsker selv med mine dårlige forsøk på å forklare. =)
Men nå måtte jeg naturlig nok legge jobben på noen andre, noe jeg er skeptisk til.. Spesielt etter at jeg var hos en russisk frisør i Brooklyn for noen mnd siden, og ba om striper sånn som de jeg fikk nå, men kom ut igjen seendes helt lik ut...akkurat like helblond, og over hundre dollar fattigere. Jackpot dèt! 
Men jeg kunne ikke vœrt heldigere nå tror jeg. Frisøren jeg ble tildelt, Chrissie, var ikke bare flink, hun var kjempehyggelig! Så skravla gikk på oss kontinuerlig mens jeg satt der. :-) Vet ihvertfall hvem jeg skal gå til i fremtiden. yay! :-)

Her er jeg før, under og etter:
Før!

Frisør Chrissie jobber med å legge inn de siste foliene i håret mitt. :-)


Resultatet! Jeg ble veldig fornøyd! :-) Dessuten er det så mye
lettere å style det kjapt når det er litt oppklipt, synes jeg. :-)

Håret ble litt kortere da det slitte ble tatt bort, litt mer oppklipt, og med mørkere striper. :-)
Ser finere ut i virkeligheten enn her da. ;)


Så ja. Deilig med litt forandring! :-)

Men nå tror jeg at jeg snart skal få med meg mannen og bikkja, og finne senga. :-)
Nattinatt! 

-camilla-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar