mandag 1. august 2011

Bassengbading, parkveld, Bunco-night, og romantisk kveld med mannen=)

Hei og hopp!!

Da er jeg tilbake etter en uke uten blogging. Skal sies at det var ufrivillig. Internett hoppet nemlig ut onsdag morgen, og kundeservicen til internettleverandøren vår kan vel neppe kalles service, så først i dag, etter cirka 10 telefoner til dem, fikk de ut finger'n og sendte en fyr for å fikse opp i ting. Og da han hadde vœrt her i ti minutter var nettet tilbake. Jammen på tide! Men da er jeg ihvertfall tilbake..og jeg har både bilder og skriblerier, så her kommer litt om den siste uka mi. ;)

Aller først...jeg fikk dette i posten forrige uke:
Sånn ser de ut på hver side:-)

Mamsen min hadde nemlig heklet grytekluter til kjøkkenet vårt.
I rødt og sort, som er fargene som går igjen mest på
kjøkkenet. Også med hjerter på... :) Superkos! Tusen takk! :-)



Etter en rolig tirsdag forrige uke, som jeg tilbrakte for meg selv med trening og sløving hjemme frem til David var hjemme fra jobb dro jeg til Heather på onsdagen. Etter nok en kjapp treningsøkt på treningssenteret i leilighets komplekset dems slang vi oss ned på bassengkanten. :-)
Etter en stund ringte guttene som var ferdig på jobb, så da kom de også direkte dit. Ettermiddagen og kvelden gikk med til pizza, øl, og massemasse bading. Tror sannelig ikke jeg har plasket og badet så mye på mange år jeg.. Og når man bader med gutter får man gjennomgå også. Heather ble kastet uti med klœrne på, vi ble kasta opp i vœret fra skuldrene til gutta utallige ganger, og vi var vel begge mer under vann enn over. Men det var utrolig morsomt! :-) Hadde en knallbra dag!

Bilder:







Torsdagen husker jeg faktisk ikke hva jeg gjorde, annet enn å sløve hjemme....til en forandring..hehe. Blir fort sånn når man verken jobber eller går på skole, og gubben er på jobb. Da går det i tv, tœnning, og total avslapning, med en treningsøkt i ny og ne..ikke feil. ;)


Fredagen dro vi til en kollega av David, og kona hans. De bor også ved siden av en annen kollega av han og kona hans, så vi tre parene tilbrakte ettermiddagen og kvelden ved bassenget til det 3. paret.. Kjempekoselige folk. Og fint å møte noen flere jenter. Så da ble det nok en dag med pizza, øl og bading til den store gullmedaljen.
Og på kvelden inviterte vi alle hjem til oss, så da ble det grilling, vin og kos. :-)

Bildedryss fra fredagen:
David ved bassenget fredag ettermiddag.


Eileen og Arianna er konene til to kollegaer av David; Cole og Josh.

Josh og Dave=)






SHŒRSTER <3  :





Lørdagen våknet jeg tidlig, så jeg satte like godt igang med storrengjøring mens David sov.. Innen han hadde stått opp ikke mindre enn 6 (!) timer etter meg hadde jeg vasket huset, ryddet, vasket klœr og bakt.. :) Er husmora si det tenker jeg..haha.

På lørdagskvelden var det tid for såkalt Bunco-night.
Da jeg leste boken "Confessions of a military wife" skrev hun stadig at på basen i California hadde alle konene ofte hatt såkalte Bunco-nights. Bunco er et terningspill for 12 personer, som visstnok er tradisjonelt i Cali for marine-koner. Så da Heather nevnte at hun hadde hørt noe om en "kone-klubb" her i Jacksonville som skulle arrangere Bunco night var vi selvsagt klare for å prøve dette, og ikke minst klare for å møte andre koner. ;)
Så på kvelden kjørte David meg til Heather og derfra dro vi avgårde. Bunco-night ble arrangert hjemme hos ei som hadde bodd i California før, og vœrt marine-kone i mange år allerede, dermed var hun godt vandt med Bunco nights der, og ville ta med tradisjonen hit.

Selv om vi heller endte opp med å spille mime-leker istedenfor Bunco, så var det en utrolig koselig kveld. Jeg tror samtlige der var mye eldre enn meg, men de var utrolig hyggelige og morsomme. Absolutt en gjeng som Heather og jeg skal møte igjen. :-)



Da jeg kom hjem fra Bunco night kom jeg hjem til en kjempekoselig overraskelse.
Jeg hadde hatt en smådårlig dag, jeg var trøtt, sliten og grinete, og ville egentlig ikke dra på Bunco night engang, selv om det var planlagt i flere uker. Men følte jeg måtte pga. Heather.

Så da jeg kom hjem til David i halv ti tiden på kvelden, og han hadde kjøpt blomster og vin, tent stearinlys, leid to romantiske komedier, og formet baby-gulrøttene som jeg elsker å knaske til å si "I <3 You", da ble kvelden min utrolig bra! Spesielt med tanke på at David normalt sett er langt ifra den romantiske typen..hehe. Men sannelig slo han til, og jeg ble så glad at jeg faktisk begynte å grine litt.. :-)
Utrolig koselig! <3 <3








Søndagen gikk med til handling. Har visst blitt den store handle-dagen vår det. Er da vi drar og handler mat for hele uka, og i går var vi innom en haug med andre steder og kjøpte greier og...alt fra støvsuger og dørmatte til mer tallerkener og div, og en haug med andre greier. :)

Vel hjemme lagde vi tidenes Wok-tallerken og slang oss på sofaen med en film og deretter Shark-week. Er nemlig hai-programmer på Discovery Channel hele denne uka...derav navnet Shark Week. ;p


Så ja...det var vel så og si siste uka mi.. ;)

Nå er det ettermiddag her, og David kan vel komme hjem når som helst, så nå skal jeg sette igang med middag snart.. Laksesalat! Mmm :-)


Vi blogges snart..jeg lover. ;)



~Camilla~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar