mandag 15. august 2011

Frustrert!

Hei kjœre lesere. Mandagskvelden er her og jeg sitter her alene og skulle ønske David var her med meg. Han dro ut i fielden igjen grytidlig i dag og blir borte til fredag. Typisk det, når i dag er en sånn dag jeg veldig gjerne skulle hatt han her. Jeg synes nemlig alt tar så innmari lang tid med papirarbeider osv, og jeg er både stressa, spent og nervøs...og også litt depp. 
Jeg har jo søkt om waiver ifm. typen visum jeg hadde før. Jeg sendte søknaden i slutten av juni, og etter bare noen få dager ble det registrert på nettet at de hadde mottatt søknaden min. Det som derimot ikke er kommet frem er "no objection" brevet som det norske konsulatet har sendt. De sendte den 8. juli, og da det ikke var kommet frem til U.S. Department of State i begynnelsen av august fikk jeg konsulatet til å sende det en gang til. Men nå, to uker senere, er det enda ikke kommet frem. Og de begynner ikke behandlingen av søknaden samt nedtelling på søknadstiden (som er på 6-8 uker) før de har alt av papirer. UGH!! Så jeg vet ikke om jeg skal smøre meg med enda litt mer tålmodighet, eller om jeg skal ringe og plage konsulatet igjen...hmm hmm...
Og jeg får ikke søkt om permanent oppholdstillatelse før waiveren er godkjent. Jippiii! 

I tillegg dro jeg avgårde til New Bern i dag tidlig, som er ca. fem mil unna her, for å få ordnet papirene mine slik at militœr-id'et mitt kan fornyes. Fikk papiret, men da jeg dro på basen for å fornye det viste det seg at David måtte vœre med med mindre jeg hadde advokatfullmakt fra han, noe vi ikke har fikset enda. Så da ble jeg enda mer irritert. Skjønner ikke hvorfor alt skal vœre så forbaska vanskelig.. :/

Menmen....jeg skal snart ut å kjøpe godis som jeg skal trøstespise....jeg driter i om det er mandag. Jeg skal knaske godis og se på tv jeg tror jeg, mens jeg koser med Harry, og teller ned timene til min kjœre kommer hjem på fredag!
Ahh...hjalp faktisk litt på frustrasjonen å få det skrevet ned her... :-)


Nok om det...


Tenkte å vise dere takkekortene jeg lagde på mac'en min, og bestilte fra Apple for en stund tilbake. 
Selv om vi ikke har hatt noe bryllup enda så kom det noen gaver fra familien og venner av familien da vi giftet oss, samt noe fra David's tante og onkel.. Kjempekos! :) Så da måtte jo takkekort til.. ;)
Her er de:




Ellers har jeg hatt en kjempefin helg med David'n! :-) Etter festen på fredag tok vi det helt med ro på lørdag. Vi leide filmer og tente telys, og tilbakte kvelden på sofaen med takeout-middag og is.. =) <3

 Harry fikk også is igjen....søten! =)


Søndagen dro vi på vintage butikkene jeg var med Heather forrige uke. Vi dro egentlig for å kjøpe noen barstoler jeg hadde sett meg ut sist gang, men da vi kom dit var de solgt. Istedenfor ende vi opp med masse andre greier. Jeg med vintage skjørt og shorts, David med masse oldschool militœrutstyr, og i tillegg kjøpte vi en haug med filmer...klassikere...samt Supernintendo med spillet Mario World, eller hva det nå heter. Gleeeder meg til å runde det..kanskje jeg skal gjøre det i kveld gitt.. ;) Hvis jeg klarer å koble den til tv'n da...jeg som er så teknisk anlagt.


Anyhow; SuperMario kaller, så jeg tror jeg avslutter her. Så blogges vi heller siden!
Ha en fin kveld kjœre lesere, og dere....dere må gjerne kommentere litt på bloggen iblant. Alltid moro med tilbakemeldinger, og ikke minst å se hvem leserne mine er. ;)



--camilla--

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar