lørdag 13. august 2011

Squadparty & hangover!

Lørdagskvelden er her og jeg sitter godt plantet i sofaen med mannen og bikkja, i daffeklœr, med pizza fra Dominos, og film på tv'n. Er lørdagen sin det! :-) Ideelt sett skulle jeg jo egentlig vœrt i Norge nå, og feiret mamma og pappa inn i de sene nattetimer.. Menmen. Via telefon har jeg ihvertfall fått med meg at de har hatt en fantastisk feiring, med fint vœr, god mat, kaker, vin, gode venner, familie, og mange flotte taler og underholdningsinnspill. Brødrene mine, som forøvrig fikk kjempeskryt for talen/ limerricken de lagde til mamma og pappa (jeg er stolt av dere!!), leste også opp en tale fra meg. Egentlig har jeg planlagt med de i flere uker at jeg skulle filme meg selv holde tale på forhånd, sende den til Jørgen, og få han til å spille den av på overhead. Men det var litt utstyrsmangel ute og gikk, så da ble det sånn her isteden. Men det er da bedre enn ikkeno. :)
I tillegg sendte jeg denne pakken under til mormor og morfar for noen uker siden, som de tok med i kveld. Inni lå en bok med bilder og minner fra New York da de var og besøkte meg i April, som jeg hadde laget på nettet og bestilt i bok, samt et håndklesett. :)
Så da føler jeg at jeg har deltatt bittelitt likevel. :-)

Gratulerer nok en gang mamma og pappa! Dere er best!! :-)


Jeg har vœrt forholdsvis redusert i dag, etter en heidundranes fest i går.
En kollega av David hadde nemlig bedt inn hele squaden på fest hos seg, og David ville at jeg skulle møte de....det er jo de som kommer til å vœre mest rundt og med David i Afghanistan, så han ville jeg skulle møte de før det. :) Squaden hans er på 10 stk tror jeg, og med et par andre fyrer, og meg og ei jente til, ble vi vel omlag 15 stk der. :)
Hadde det helt vanvittig morsomt der. Vi spilte beer pong og greier. Kjempebra kveld!
Slutten av kvelden husker jeg ikke så mye fra, da. heh. ;p
Men jeg våknet klokken 8 i dag tidlig, med klœr og sko på, på sofaen hjemme. Ved siden av meg på den andre sofaen lå David, mens lille Harry løp rundt løst i huset.
Vi tok visstnok taxi hjem i natt...hehe. Følte igrunn jeg hoppet rett ut av filmen "The Hangover" da jeg våknet i dag...hodet svirra, og kvalmen var definitivt tilstede, og jeg var egentlig litt overrasket over at vi var hjemme...heh. Stas å vœre fyllesjuk!
Etter å ha vasket etter bikkja...stakkaren hadde gjort fra seg inne han..hehe..så gikk jeg tilbake til sofaen og sov til 11. Da våknet både David og jeg. Vi så på hverandre og begynte å nøste sammen minnene fra kvelden før. Da jeg titta på kameraet mitt kom også en haug med bilder som jeg ikke husker å ha tatt. Alltid moro..hehe.
Etterhvert oppdaget vi diverse skader på kroppene våre. Jeg hadde visstnok tryna, for jeg har et vondt kne, og skrubbsår på albuen og ankelen. David hadde lekesloss med en kollega, så han hadde blåmerker, småkutt og skrubbsår både her og der, også hadde han et blodig bitt i lillefingeren (!!)..haha.
Så jadda...hei hvor det går. Nå husker jeg ihvertfall hvorfor jeg har tatt det forholdsvis rolig på fest i det siste....å ha hangover er no DRITT! lol.. Menmen.. ;p


Her er et par bilder fra gårsdagen:



<3 <3

 Beerpong!

Meg og Christine, som er kjœrsten til en av korporalene i squaden til David. :-)

Dagen i dag har naturlig nok vœrt latterlig rolig for min del.. David var borte litt midt på dagen, for å hente bilen vår der hvor vi var i går. Jeg har stort sett tilbrakt dagen mellom sofaen og doen..lol.
Men da David var tilbake utpå ettermiddagen og jeg følte meg fin igjen, fylte vi badekaret og slang oss nedi en god stund, før vi la oss på sofaen igjen. Ingenting er deiligere enn et varmt og avslappende bad for en sliten festkropp. :-)
Gleder meg til en veldig rolig kveld nå, sammen med min kjœre. Det skal bli godt! <3


Vi blogges snart, godtfolk! <3 Ha en finfin lørdag! :-)



--Tuddeluuu--


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar