onsdag 17. august 2011

Shopping i Jacksonville=)

Der har du en setning jeg aldri hadde trodd jeg skulle skrive. Det er ikke akkurat noe shopping-mekka jeg har bosatt meg i.. Heather og jeg googlet butikkene her da vi fikk vite at guttene ville bli stasjonert her, og det så rimelig mørkt ut. Men for noen uker siden la David tilfeldigvis merke til at de hadde fått Rainbow's her...en butikk han visste var en av mine favoritter i Brooklyn. Det er ALLTID salg der, og selv om det er mye snåle klœr der har de veldig mye jeg digger også=)
Så i dag etter jeg hadde vœrt og postet brevet mitt til ambassaden stakk jeg innom der for å titte. "Tittingen" min resulterte i to gensere, to par solbriller, en topp, en knebukse, en ballongshorts og to kjoler. Kjempefornøyd!! :-) Ingenting er så deilig som å handle masse klœr man digger for en billig penge. ;)
Dagens innkjøp:


Vel hjemme hadde jeg egentlig planer om en tur på treningssenteret, men sannelig slo latskapen inn.. :/ Rart med det...heh. Jeg drøyde halvtime etter halvtime, og til slutt droppa jeg hele greia. Noen dager føler man bare virkelig ikke for det. Så isteden brukte jeg tid og energi på å shine huset med både støvsuger og vaskekosten, så nå lukter det nydelig her inne. :-)

Det begynner å bli seint nå, og jeg har et par planer på agendaen i morgen. Dessuten har jeg hørt rykter om at David og de kanskje kommer hjem i morgen istedenfor fredag, så da gjelder det å vœre klar for det og..yay! :-) Så nå skal jeg bare slite ut Harry, før vi legger oss. Han vekket meg nemlig tre ganger i natt tilsynelatende for å bli luftet, men da vi kom ut ville han heller leke enn å gjøre fra seg. Jackpot! Så hvis jeg leker med han til han er utslitt nå håper jeg å få en god natts sammenhengende søvn. ;)

Vi blogges nok i morgen folkens! <3 Ha en fortreffelig kveld/dag! :-)

2 kommentarer:

  1. Så mye fint! Hvilke butikker er det du pleier å handle i?

    SvarSlett
  2. Ahh..masse forskjellige. her nede er det jo ikke mye å velge i kan du si. Men i NY blir det mange forskjellige.. Forever21, Strawberry, H&M, Rainbows, Joyce Leslie, Macy's....etc. :-)

    SvarSlett