tirsdag 23. august 2011

Mellomnavn til lillegutt! ;-)

Hola. I går etter middag dro vi en tur på en stor dyrebutikk som er like i nœrheten her..PetSmart. Der har de typ ALT til dyr, og vi titta på både redningsvest, høstgensere og bånd til lille Harry. haha. :-) Har nemlig litt lyst på en campingtir snart, med kano og det hele, og da vil jeg at han skal ha på seg redningsvest. 
Men det var nå ikke det vi endte med å kjøpe denne gangen. Vi holdt oss til å kjøpe reisebur til han. Han skal jo fly med oss til New York, og restriksjonene på str. på burene er ganske strenge, så vi måtte ha et mindre ett enn det vi allerede har.
I tillegg kjøpte vi halsbånd til han. Han har sele på seg når vi går med han, men vi synes det ville vœrt fint med et halsbånd med navneskilt på og. :-)
Etter å ha kjøpt det, da vi sto der og skulle gravere skiltet med navnet hans synes David det var kjipt at han ikke hadde mellomnavn, og jeg tror Benjamin var det første navnet han kom på. Vi synes begge det klinget bra, så i løpet av et halvt minutt foran graveringsmaskinen hadde altså Harry fått seg mellomnavn. Spontant og fint! :-) Og med et Burberry-inpirert halsbånd synes vi han ser riktig så sofistikert ut nå, lille Harry Benjamin Pratts.. ;-) Tihi. 





Utenom dyrebutikken var vi en tur på Cold Stones Creamery og kjøpte is, før vi stakk hjem igjen og nok en gang benket oss på sofaen med film på skjermen.. :-)


Nå i dag (tirsdag) sov jeg leenge. Hehe. Var oppe med David i halv seks tiden for å lufte bikkja og lage lunsj til Dave, før jeg la meg igjen da han dro, og sov til 11. :-) Deilig det. Nyter det mens jeg kan, før vekkeklokka blir en daglig del av livet mitt igjen.. ;-)

Men nå må jeg nesten stikke. Dagen er enda ung, og jeg skal til Heather for å bade og jobbe med brunfargen. ;)


~camilla~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar