fredag 26. august 2011

Orkanen nœrmer seg...

For hvert minutt og hver time som går blir både vinden og regnet verre og verre, og det er enda over et halvt døgn til det sies at orkanen skal treffe her.. Så dette kan blir....spennende..?! Heh.. ;p

Jeg var nettopp i døråpningen en tur og titta, og tok et par bilder i samme slengen:


Ikke så lett å se på bildene, men det regner og blåser ganske greit. Ikke noe utenom en vanlig regnstorm...enda. Men vi har nok ganske heftige krefter i vente.. :p

Siden sist har vi fiksa alt vi sa vi skulle fikse...i tillegg har han slengt i seg noen øl mens jeg har drikki vin. :-)
For en halvtimes tid siden begynte lyset å blinke, så det kan tyde på at strømmen går allerede før orkanen treffer, derfor skrev jeg et kjapt blogginnlegg nå, mens jeg enda har internett.

Vi blogges i morgen tidlig (hvis jeg har internett selvsagt), eller når orkanen er forbi og strømmen er tilbake... ;-)
TAKE CARE, GODTFOLK! <3


-the cam-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar