torsdag 1. september 2011

Shopping & babysitting.

Hei og god aften.. Dette blir nok et kort blogginnlegg. Klokken er snart 1 på natta, gubben sovnet for en stund siden her ved siden av meg, og jeg synes soverommet vårt er på grensen til tortur nå, så kaldt som han ville ha aricondition på i natt. Men jeg kan liksom ikke si noe heller..han sover dårlig i varme, og etter noen netter med dårlig søvn og tidlig start på dagen som vanlig, har jeg ikke hjerte til å snike meg bort og skru opp varmen. Dermed er det heller ubehagelig her jeg sitter med armene over dyna og trykker på tastaturet for å glede alle mine lesere (red. anm. Mamma).

Anyhoww....jeg er i det minste nesten ajour til i morgen. Da setter vi nemlig snuta mot New York!!! :-)
About time...jeg savner sosialisering!! yayy=)
David og jeg har vœrt barnevakter i kveld, for lille Kyree, sønnen til Heather og Rob. De var nemlig på en såkalt Battalion Dine In. David og Rob er i samme Battalion, så vi var også bedt dit. Dine-in'en ble arrangert som et "plaster på såret" fordi Battalionen dems ikke får arrangert Marine Corps Ball i år, som tradisjonen tro blir arrangert hvert år i november. Det passer nemlig utrolig dårlig i år, siden det ville vœrt mens alle guttene har fri og er hjemme i november, før de drar til Afghanistan i desember.
Meeeen, nå forvillet jeg meg bort her... Vi var altså bedt vi og..men David mente det kom til å bli "gay", så dermed ble vi hjemme. Viste seg at det faktisk var ganske kjipt der, så like greit. Men mens de var der passet vi ihvertfall Kyree. Kjempegrei unge å passe, det skal han ha. :-) Litt pizza, kjeks, saft og tegneserier så var 2-åringen storfornøyd og oppførte seg eksemplarisk! :-)



Etter at de hadde hentet han, begynte David og jeg og pakke til New York. David var ferdig på ca. 10 minutter...jeg brukte over en time. Rart med det. Høh! ;p
Men nå er jeg ihvertfall nesten ferdig. :-) Og ikke er det noen krise heller....shopping er det meeer enn nok av i NY, så kan jo handle der og om ikke annet.
Jeg var faktisk på et lite shopping raid her i Jacksonville i ettermiddag. Lånekassen var nemlig så generøse å overføre penger til meg i dag, så jeg dro og feiret. :) Lol.

Fikk myyye fint for pengene da...brukte vel ca. 700 NOK, og endte opp med dette:
Masse smykker=)

Ett par wedges og ett par sandaler=)

En kjole, en jakke og en topp.. =)

I tillegg kjøpte jeg to små gensere til Harry.. haha. :-)
Prøvde de på han i sta..han er så søøøøt! Bare vent og se.. ;-)

I tillegg til dette kjøpte jeg tre vesker...en brun, en lys beige og en svart... Kom på nå nettopp at jeg glemte å ta bilde av de seh.. :p Heh.. Pytt!

Men synes ihvertfall jeg fikk veldig mye for pengene. Jeg elsker shopping i USA! ;-)


Men nå får jeg vel snart  slenge resten av kroppen under dyna snart, så jeg får igjen følelsen i armene...haha.

Vi blogges snart!! :-) 


~Killa Cam~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar