tirsdag 16. august 2011

Enda mer frustrert!!!

Ahhh... I går hadde jeg mange ting som ikke gikk min vei. 
1. Skolen hadde blokkert meg på nettsiden min der, slik at jeg ikke fikk registrert meg for klasser til høsten, men etter gnål i en ukes tid tok de seg endelig tid til å fikse det i går. 
2. ID-kortet mitt, som jeg måtte helt  til New Bern for å fikse riktig dokumentasjon for å få fornyet, ville ikke marinen fornye med mindre David var der. UGH! Men det blir heldigvis fikset i løpet av uka, når han er hjemme igjen.
3. Men mitt største problem og min største frustrasjon har vœrt waiveren min, som jeg, som nevnt i går, sendte min del av papirene på i juni. Så var det de norske myndighetene sin tur til å sende informasjon, noe konsulatet gjorde. Men til min store fortvilelse kom det aldri opp på nettet at det var mottatt av de amerikanske myndighetene, slik at prosessen kunne settes igang.
I dag fant jeg ut hvorfor. Det er nemlig ambassaden som skal sende dette, ikke konsulatet. Jeg sendte nemlig alt av papirer til ambassaden i juni, men de returnerte det og sa at det holdt i massevis å få dokumentasjon fra konsulatet. FAIL!!! Det gjorde det ikke. Takk for den, norske ambassade. Ugh..kjenner jeg er frustrert nå, over at de som liksom skal vite sånt gir meg feil informasjon, slik at prosessen min blir forsinket med mange uker....faktisk 6 uker sålangt. Kunne i teorien vœrt ferdig med waiveren nå. Ahhh. :/

Menmen...nytter ikke å gråte over spilt melk, er det ikke det man sier?!
Nå har jeg ihvertfall slengt sammen et brev til den norske ambassaden i Washington, så får vi håpe de får sendt papirer derfra så fort som mulig!

Måtte bare få ut enda mer frustrasjon jeg, folkens.

Blogger nok kanskje senere, med noe annet en klager og frustrasjon på agendaen. ;)


~camilla~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar