mandag 22. august 2011

Rolig og avslappet helg=)

Hei, og god mandag!
Helgen min begynte riktig så fint, da ting endelig kom litt i orden. På formiddagen fikk jeg nemlig mail fra ambassaden om at de hadde fått papirene mine, og skulle sende de nødvendige papirene til de amerikanske myndighetene samme dag. Så da er det bare å vente videre, men ihvertfall vel vitende om at noe skjer denne gangen. ;-)
Like etter ringte David og sa han hadde fått tidlig fri på fredagen, så da kom han og hentet meg, og vi tok turen for å fikse meg nytt id-kort. yay!
I og med at jeg ikke har amerikansk personnummer enda kan de egentlig bare utstede id for tre måneder av gangen til meg, og de kan kun utstede tre av disse, frem til jeg får personnummer.
Meeen, han saksbehandleren som hjalp oss utstedte frem til Oktober 2014 til meg han, som er da David er ferdig med sine 4 år i Marinen. Hehe.. :-) Jeg vet ikke om han gjorde feil, eller om han bare ville vœre snill, men either way er jeg superfornøyd nå. Null mer id-kort stress! 

Videre gikk fredagskvelden med til drinker, filmer og avslapning hjemme. :-)

Lørdagen gikk i samme duren. Og på kvelden tok vi turen ut..planen var middag på Olive Garden, og kino. Men Olive Garden var stappa full med lang ventetid, så middagen ble på Applebee's isteden... Klager ikke på det altså. Applebee's er en av mine favorittrestauranter=)
Sa var det klart for kino da... Men da vi kom frem var alle filmene vi ville se utsolgt, så da ble det til at vi heller leide filmer, kjøpte popcorn, og dro hjem og lagde drinker og så filmer hjemme isteden.. ;-) Bra kveld!

Og jeg tror det var en liten kamerat hjemme som var veldig glad for at kinoen var utsolgt:
Lille søten min <3


Begge søtingene mine.. <3

Og Piña Colada'en min. :-)
Finfin kveld=)
I går gikk, nok en gang, rolig for seg. Pizza, tre leiefilmer, og soffan! Sweet! :-)
Og i dag er altså David på jobb igjen, mens jeg er her hjemme med lillemann. :-) Er veldig deilig å vite at han kommer hjem fra jobb i dag da... De to siste ukene har han jo vœrt borte i ukedagene, så dette er definitivt deilig=)


Vi blogges snart, folkens <3 


smask

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar