tirsdag 16. august 2011

Filmkveld i stugo.

Dagene går forbausende fort med tanke på hvor lite jeg gjør om dagen.. Hadde trodd de skulle sneile seg avgårde. Menmen, er jo greit nok det. Tiden kan godt gå fort frem til fredagen når Dave'n min kommer hjem igjen! <3

Her er klokken halv tolv på kvelden, og jeg er akkurat ferdig med å tute meg igjennom My Sisters Keeper. Utrolig rørende film, med en veldig sterk historie. Den gir litt perspektiver på ting. Er jo tross alt ikke verdens undergang de tingene som stresset meg før i dag..og så langt derifra. Jeg er utrolig heldig jeg. Jeg bor trygt og varmt i et koselig hus i et fritt land. Jeg ble oppdratt i verdens beste, lille land. Jeg kan spise hva jeg vil og gjøre hva jeg vil. Jeg er gift med mannen jeg elsker, og jeg har verdens mest fantastiske folk i livet mitt. Veldig støttende og helt fantastisk familie. Helt herlige venninner. I'm so blessed!! <3

Jeg bestemte meg tidligere i dag for å la stress vœre stress og bare drite i hele greia...for now.
Så jeg kasta bena høyt, tok meg et glass rosèvin, skrudde på tv'n, og lagde meg hjemmelagede taco-minipizza'er. :) mmm..



Er ikke så god på beregning da, så nå har jeg middag ut uka tror jeg. ;) hehe.


Og siden har jeg sittet her i sofaen med Harry og glodd tv.
Skal vel snart hoppe i køya nå. Jeg må jo avgårde og sende brevet ekspress til Ambassaden Washington D.C. i morgen tidlig. Ahh...gleder meg så fœlt til jeg er ferdig med å sende dokumenter og papirer hit og dit i forbindelse med dette.. ;p

Men ja, det var en liten update fra meg. Vi blogges snart igjen! :-)

Nightynight godtfolk <3 <3 <3 <3 <3



~~cam~~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar