mandag 25. juli 2011

Lørdagskveld på Mac Daddy's. =)

God ettermiddag folkens! Nå er det mandag igjen, og jeg sitter fortsatt i morgenkåpa, selv om klokka er to på ettermiddagen her borte.. :/ Hah...sånn er det å ikke ha jobb gitt. Litt kjedelig til tider, men jeg prøver å nyte det likevel. :-)

Helgen min gikk først og fremst med til mye tanker, tv-titting, og lesing på nettet om tragedien i regjeringskvartalet i Oslo, samt på Utøya.
Ikke viste det seg å vœre Al Quaida, eller noen annen store organisasjoner kjent for terror...det var en enslig fyr utstyrt med bomber og skytevåpen. For en syk jœvel! ŒSJ!! Jeg håper resten av hans liv blir helt forferdelig...han fortjener ikke noe godt etter alt han har gjort!
Mine tanker går til alle de etterlatte, og måtte de omkomne hvile i fred!

Uansett hvor tragisk dette er, så skal jeg ikke fokusere stort mer om det på bloggen nå...det var jo det gjerningsmannen var ute etter. Oppmerksomhet! Og det skal han ikke få mer av her. Istedenfor så skal alle tanker gå til ofrene!!
#NorgeIMittHjerte!!


Men ja, tilbake til helgen min... Fredagen skulle vi egentlig ut en tur, men istedenfor endte vi opp med middag, vin og filmer hjemme. Kosekveld! :-)

Lørdagen var vi også stort sett hjemme. Jeg var bare en liten til på Walmart, men ellers slœcka vi hjemme frem til kvelden kom. Da møtte vi Heather, Rob og lile Kyree, og satte kursen til et sted som heter Mac Daddy's, omlag en halvtimes kjøring herfra.
På Mac Daddy's har de restaurant, bar, minigolf, vanlig golf, bowling, og masse andre spill. 
Vi fikk prøvd både baseball-skyting, golf, bowling, og airhockey...i tillegg til at vi spiste en gedigen, kjempegod middag. :-)

Jeg hadde gledet meg mest til minigolf'en, men etter vi hadde brukt lang tid på middag og øl endte vi med å komme 10 minutter for sent til å kjøpe billett.. :( Jaja, next time!

Hadde ihvertfall en kjempe koselig kveld med masse moro! :-)

David tester gamle baseball kunster. :)

Golf (var første gang for oss begge):
 David viste seg å vœre et naturtalent, mens jeg derimot hadde fœrre skills å vise til..haha.


Kyree, Heather og Rob.

<3 <3

Bowling:



Heather vant bowlingen, med kun ett poeng mer enn meg...var vi to som kjempet om 1.plassen. Lille Kyree halet inn 3.plassen, mens David og Rob kom på henholdsvis 3. og 4. plass, med langt fœrre poeng. Hah.. Girlpower!


KNALLKVELD!!


I går, søndag, var vi på basen og kjøpte haugevis med mat, før resten av kvelden gikk med til sofakos og film...igjen! ;) Skal sies at vœret var ganske ille i går kveld, og hva er vel bedre da enn en kveld i armkroken.. <3


Men nå avslutter jeg her...skal se om jeg får av meg morgenkåpa snart og får noe ut av dagen før David kommer hjem.. ;)

Talast!


the cam.

2 kommentarer:

  1. Hei Camilla,

    Det har vært noen mindre trivelige dager i Norge nå. Selv merket jeg eksplosjonen i Regjeringskvartalet i bygget jeg jobber.

    Jeg forsøkte å komme i kontakt med deg via innlegget ditt om "no objection waiver." Har du anledning hadde det vært flott om du kunne respondere på den :)

    Øystein

    SvarSlett
  2. heisann. beklager sent svar, jeg har ikke hatt internett på en ukes tid, så så den ikke før nå.
    Men det er klart jeg kan prøve å hjelpe.
    send meg en e-mail på camillapratts@gmail.com.. ;)

    Snakkes :-)

    SvarSlett