fredag 4. mars 2011

Fremme i Jacksonville, North Carolina!

Hejhej, da var ca 10 timers kjøring over, og vi er vel fremme ved destinasjonen; Jacksonville, North Carolina.
Jeg satte kursen mot New Jersey i går kveld med 8-toget fra Penn Station, Manhattan. En time senere var jeg fremme og Heather hentet meg på stasjonen. Turen gikk derfra hjem til henne.
Hun er kona til marine-kompisen til David, og derfor fant vi ut at det var fint å dra ned hit sammen.
Jeg hadde aldri møtt henne før, bare såvidt snakket med henne på facebook, så var jo selvsagt litt spent på hvordan det ville vœre å komme til henne og sove over der med en gang vi møttes. Men det gikk superfint. Hun er kjempehyggelig, og vi skravla i ett helt fra jeg satte meg i bilen i går kveld og frem til...vel...nå!... :) hehe.. 
La oss ved midnattstider, og klokken 4 i dag tidlig var det opp. Hater å tvinge meg ut av senga..sov så godt og...fikk mitt eget rom med dobbeltseng. Dama bor nemlig i et gigantisk hus sammen med sønnen. :)

5 i dag morres var vi avgårde, og en kaffepause senere var vi i fullt driv nedover mot sør-statene.
Kjørte fra New Jersey gjennom Pennsylvania, Delaware, Maryland, og Virginia, før vi til slutt kom til North Carolina. Jeg var redd kjøreturen skulle bli grusomt lang, men det gikk egentlig kjempefint. Hadde et par matstopp, og ellers gikk det i musikk og masse skravling og latter, så timene fløy. Jeg sov til og med en time..deilig. :)




I går kveld, da vi snakket med gutta fikk vi beskjed om at de kanskje ikke fikk fri i dag likevel, og at de heller fikk fri lørdag morgen som først antatt. Men vi krysset likevel fingrene.....
.....til ingen nytte. Fikk telefon for litt siden om at de ikke får fri i kveld.. :(
Menmen.. Heather, lille Kyree, og jeg skal ut og spise middag snart, også blir det tidlig kvelden før vi står opp kjempetidlig i morgen for å hente gutta! Ååå jeg gleder meg sånn!! :D

I morgen bytter vi forresten også hotell. Hadde egentlig booket her på Hotel Ramada i to netter, men vi er ikke helt fornøyde. Heather måtte bytte rom to ganger fordi alle rommene luktet enten røyk eller råte. Og jeg liker bare ikke rommet i seg selv. Ser altfor fruity ut for min del..blomstrete gardiner, blomstrete sengetøy.. Jeg liker hotellting hvitt, eller ihvertfall lyst.. Det ser så mye renere ut, og da føler jeg at rommet ER renere og. :) Vi prøvde å bytte i dag men de kunne ikke refundere for i kveld, derfor bytter vi hotell i morgen isteden.. :)

Her er rommet jeg har nå..fruity, sant?.. :


Siden vi kom hit for et par timer siden har jeg egentlig bare dusja og sett på tv.
Var sykt digg med en dusj.. Hater reising, for føler meg alltid helt forferdelig etter lange flyreiser, bilturer, etc. Så det var sweet. :)

Nå får jeg vel få på meg trynet mitt før det er middagstid. Blir spennende å titte litt rundt i det som blir vår nye hjem"by" om noen måneder. Ikke akkurat verdens navle det her, det skal sies, men man merker i det minste at man er kommet sørover.. Myyye varmere her enn i New York. Skikkelig vår her nede. Det er digg. Er jo bare 7 timer i bil til Florida herfra, så er ikke så rart.. :)

Jeg blogger igjen senere tenker jeg! Ha en god kveld godtfolk! ;)


- Camilla.

3 kommentarer:

  1. Spennende å følge med deg! Hvor tok du toget til i NJ? En time fra NY må være omtrent hvor kjæresten min bor :) Kos deg masse med kjæresten, det må være så sinnsykt deilig å få se han igjen!!

    SvarSlett
  2. Ligemåde, Leser din blogg hver dag og.. ;)
    Jeg tok NJ Transit fra Penn St. til Hamilton.. :) Hvor bor kjœrsten din??
    Ja gleder meg som en unge nå.. 1 1/2 time igjen!! :D

    SvarSlett
  3. åh, så koselig å høre :)) Ok ser Hamilton bli litt lengre inn i landet, han bor i Neptune, ganske close til kysten. Kjempefint der, trives veldig godt! Gleder meg til å lese om hvordan du har hatt det!

    SvarSlett