onsdag 30. mars 2011

Mye å glede meg til utover! =)

Dette er blogginnlegg nummer 204 her på bloggen. Høres jo veldig lite ut i løpet av over to år, men samtidig er det rart å tenke på at jeg har trykket publiser over to hundre ganger her inne.. :)

Anyway!
I dag har jeg jogga igjen. Dritslitsomt, men sykt deilig etterpå. Skal fortsette jogge/ trenings-trenden min denne gangen! ;)
Også har jeg snakket masse med David <3 Han drar nemlig ut i felten igjen grytidlig i morgen tidlig, og blir der hele helgen. Dette er visst siste turen i felten for denne gang, og denne gangen skal de faktisk "leke" krig i tre dager. Dette for å få et visst innblikk samt trening i hvordan ekte krig fungerer. 

Han fortalte forresten også at her om dagen hadde de måttet løpe igjennom en sumpmyr hvor det var ekte alligatorer. Så de fikk beskjed om å kjappe seg før alligatorene som lå på andre siden av sumpen rakk å komme seg mot dem. Men han fortalte også at de er fullt utstyrt med våpen da, når de er ute sånn, så om noen av alligatorene hadde kommet for nœrme hadde de blitt blink kjapt.. Betryggende det ihvertfall.
Men må innrømme at jeg er litt skeptisk til akkurat det når jeg flytter dit. Er jo nedover mot Florida jeg skal bo, og der er det alligatorer, livsfarlige slanger, sikkert hai, også er det giftige edderkopper. :/
Fint as..jeg som er så glad i giftige krypdyr.. Menmen, går vel bra vel. :)

Har lagt masse planer sammen i dag og, om ting vi vil lage til tradisjoner for oss og familien vår den dagen vi får barn, og ellers ting vi vil finne på sammen osv.. Kooos!! :) Jeg gleder meg så masse til fremtiden med David! <3 <3



Tja..hva annet kan jeg oppdatere om... Jeg fikk kort i dag da!! :) Fra Susie'n min. <3 Takk snuppa!
Jeg digger å få sånne koselige brev og kort hjemmefra, så keep it coming folkens. Kjempekos!! ;)


Og ellers har kvelden gått som normalt.. Nesten overstadig kjedelig dette. Haha. Deilig med ferie altså, men kjenner det ikke gjør noe at skolen begynner igjen snart heller. :) 

Gikk forresten en del bedre enn jeg trodde dette semesteret. Fikk som nevnt tidligere C i standpunkt i Accounting, noe jeg er fornøyd med i og med at jeg var bombesikker på å stryke hele greia, helt frem til eksamen begynte og den viste seg å ikke vœre så vanskelig som jeg trodde.
Fikk B i engelsk og B+ i Business (akkurat den er litt sur, for jeg vet at med bittelitt mer innsats hadde jeg lett fått A, menmen). Også fikk jeg A i Markedsføring. Den siste er jeg veldig fornøyd med. Lå nemlig an til B, så må tydeligvis ha gjort det knallbra på eksamen, for jeg fikk A. :)

Hmm...det var vel det jeg hadde å by på av update i dag!
Gleder meg til våren nå.. Mye besøk fremover..kjempekos!! :) Om et par uker får jeg besøk av verdens beste familie!! Har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg til å se dem i New York!! :) <3 <3 <3 <3 <3
David er ferdig med Infantry training om en ukes tid, og etter det finner vi ut mye mer om når han får fri, når han skal ha sin første deployment, osv..så det blir godt å vite, også blir det ikke minst godt å kunne se han oftere og å kunne snakke med han på telefonen mer. :)
Så kommer mai, og da er det duket for eldste svigersøss Kimberly sitt bryllup. Utifra hva jeg har hørt er dette et gedigent bryllup med høyt budsjett..så det blir jo selvsagt spennende. Ekte amerikansk prinsesse-bryllup.. ;)
I mai er også bursdagen min. Alltid kos..jeg blir aldri for gammel til å feire meg selv.. ;)
I juni får jeg besøk igjen. :) Også er det enda et bryllup på planen...til kusina til David. :)
Også flytter jeg ENDELIG sammen med David i juni..ahh. YAAAYY!!! <3 <3 <3

Så det er hva jeg har å glede meg til de neste tre månedene. :)

Men nå skal jeg snart prøve å bli trøtt her. Vi blogges!!


~ Camilla.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar