lørdag 12. mars 2011

Bok, benk, og Prospect Park. =)

Heihei, lørdagskvelden nœrmer seg, og i dag har jeg faktisk planer om en tur ut...tru det eller ei.. ;)

I går hadde jeg fri fra skolen.. Da jeg våknet etter en god natts søvn tittet jeg som alltid på facebook på mobilen.. Der sto det masse om jordskjelv, tsunamier og Japan.. Jeg tok opp mac'en og skrudde på nyhetene, og det grusomme synet av vannmengder, hele byer jevnet med jorden, og mennesker i nød møtte meg.. Utolig tragisk og trist! :(
Jeg vet at Marinen har en base i Okinawa i Japan, så jeg begynte med å sjekke på facebook at de jeg kjenner gjennom David som er stasjonert der var trygge. Det var de!
Og deretter begynte jeg å sjekke folk jeg kjenner som studerer på Hawaii.. De var også i god behold. Men tankene går kontinuerlig til alle som er rammet av dette!

Ellers gikk dagen i går med noen œrender her og der, og en laaaang gåtur. Vœret var nemlig knallbra i går! Sol og varmt.. :) Jeg satte meg til og med ned i parken på en benk en stund og leste i en bok. Kjempekos=)

Var vel ute og gikk i 2-3 timer, så da jeg kom hjem og hadde spist middag slokna jeg og sov i to timer. Haha.. Uvant med fysisk aktivitet gitt... :p 







Kvelden gikk med til TV, skravling med David, og tilslutt en spontan vinaften med yngste svigersøss og ei venninne av eldste svigersøss som akkurat har flytta inn hit, Rebecca. Vi satt på rommet mitt og skravlet og drakk vin. Kjempekos. :)

Rebecca, niese Makayla og svigersøss Karla=)
I dag har jeg vœrt latskapen selv. Var kjempefint ute i dag og, men jeg sitter fortsatt i pysjen og klokka er halv fire på ettermiddagen.. :/ Hehe. 
Hadde planer om en gåtur eller noe i dag og men kom bare aldri så langt. Og nå må jeg snart mekke meg noe middag og hoppe i dusjen. I kveld går turen på lesbebar!! haha:) Nabo Sanat, som er lesbisk har spurt lenge om ikke vi ville vœre med på Gingers...standard-lesbepuben hennes. Jeg har ikke giddi å bli med alene. Gidder jo ikke stå der alene mens hu drar på sjekkern. Men nå ville Karla også vœre med, så da har jeg ihvertfall ett hetro kvinnfolk med meg, så da tar vi turen.. ;)


Ha en flott aften!!

<3 Camilla.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar