lørdag 19. mars 2011

Vår i New York!

Hola! Håper alle har en fin helg sålangt. ;) Min er ikke så verst.
Sola skinner, vœret er slettes ikke verst (i går var det 23 grader tror jeg), og jeg kjenner sommerklœrne snart kommer ut av skapet for fullt! Digg!! ;)

Gårsdagen gikk hovedsaklig med til latskap...as usual. :) Og i går kveld satt jeg, Karla og Rebecca her på rommet mitt og skravlet som bare det mens vi drakk hvitvin. Koskoskos!

I dag hadde jeg egentlig en veldig lang dag planlagt. Skulle først ordne meg og dra til Ashley og Chino for å feire 1-års dagen til datteren dems. Og så hjem og skifte og ordne meg mer, før utdrikningslaget til Kimberly begynner i kveld.

Men jeg la meg ikke før to-ish i natt. Etter vin og skravling ringte nemlig David endelig utpå natta. Stakkaren hadde akkurat kommet tilbake fra en 20 mile hike i fullt utstyr. 
Og etter å ikke ha snakket med han siden mandag hadde vi litt av hvert å skravle om. Dessuten var jeg superspent, for jeg visste at han visste hvem unit han begynner i om et par uker, og dvs at han vet eksakt hvor vi skal bo de neste fire årene, når han drar til Afghanistan, osv..
Det sto mest mellom Japan, California, Hawaii og North Carolina, tror jeg.. Så jeg var kjempespent!
Ble veeeeeldig lettet da han sa uniten hans var tilhørende Camp Lejeune i North Carolina. Så da er det der vi skal bo de neste fire årene. :) Var det jeg håpet på og. Siden det er her på østkysten er det forholdvis nœrme New York, og ikke sœrlig lenger reise til Norge herfra, enn det er fra NY heller.
Og siden jeg ikke får flytta før i juni kan jeg nå besøke han noen helger før det...er liksom litt mer komplisert å ta en helgetur til Hawaii.. heh.. :p

Han har også hørt rykter om når han kanskje kan ende med å dra til Afghanistan, men det er ikke sikkert enda, derfor gidder jeg ikke å blogge om det før jeg vet eksakt når det blir..

Da jeg endelig fikk lagt meg og sovna i går hadde jeg megaplaner om å sove lenge i dag. Dengang ei...klokka kvart på åtte banka Karla på døra mi..hun hadde nemlig lagt igjen lipglossen sin her ellerno. Så da var jeg lys våken.
Den neste timen gikk med til depping... Ganske kjipt å tenke på at jeg kunne vœrt i North Carolina nå, med David! :p
Heather dro nemlig ned igjen i går, og hadde det ikke vœrt for utdrikningslaget hadde jeg jo dratt jeg og. Men neida. Så det er kjempekjipt å tenke på. Menmen.

Etter en stund sovna jeg endelig igjen, helt til ringeklokka nede begynte å ringe som et H*****E! Viste seg at det var Rebecca som hadde låst seg ute, så da måtte jeg ned og åpne. Yay.
Så da kunne jeg bare vinke goodbye til mer søvn, og heller likegodt starte dagen min.

Siden dagen virkelig startet feil i dag, og jeg egentlig ikke er humør til noenting orka jeg ikke å begynne å stresse med å dra til Ashley, så jeg ringte og forklarte greia, og det var helt i orden, så da stikker jeg heller innom med gave til jentungen og litt skravling til uka. :)

Dermed blir ettermiddagen min deilig og avslappende nå, før det er på med maska, hœlene, og frem med vinglassene. I kveld går turen inn til Manhattan...vi skal på mannlig strippeklubb!!! haha. Blir nok bra!! :)



Siden jeg sitter her med null sminke, to kviser i trynet, og håret i tutt, synes jeg ikke et bilde av meg er på sin plass nå...så da slenger jeg heller ut to bilder til fra St. Pattys Day.. ;)

Meg, Lene og Paola.


Lene og meg i gata utenfor leiligheten dems på 44.gate på Manhattan.

Nå skal jeg glo litt film, slappe av eeeenda litt mer, og lade opp til i kveld! Vi blogges!



<3 Camilla.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar