onsdag 16. mars 2011

Eksamenstid.....og snart spring break!! :)

Jeg er ikke tidenes beste blogger om dagen..haha. Her kommer updatene litt i hytt og gevœr..
Jeg skylder på eksamenstid. Neste uke er jo siste uke på skolen dette semesteret. Så blir det en uke spring break før det er på med ett semester til. :)
Blir deilig med en uke helt fri...uten bekymringer om oppgaver som skal leveres og prøver som skal leses til.
I år har jeg NULL planer for ferien...annet enn å slappe av i sola (ja, satser på knallvœr), gå turer, vœre sammen med venner, og nyte tilvœrelsen. Blir deilig det. I fjor var jeg på Bahamas og året før i Miami.. Var moro det!! :) Men gleder meg til spring break i NYC nå.. ;)

Skal straks legge meg jeg nå. Skole i morgen tidlig.. Så må jeg løpe en del œrender, før det er skole igjen på ettermiddagen, og så går turen til frøknene på 44. gate...Lene og Caroline! :) Der blir det på med grønn t-skjorte og ølskåling for irrene...er jo nemlig St. Patricks Day i morgen! ;)
Blir ingen hœla i taket-kveld for min del...har ALTFOR mye å gjøre på fredag. Men noen øl og litt kvalitetstid med venninner skal det da bli. Gleder meg! <3

Ellers har jeg sitti i hele dag med en research oppgave i Business-faget. Jeg skrev om firmaer osv som går konkurs, med fokus på Lehman Brothers, som gikk konkurs i 2008 og førte med seg stor recession. 
Endelig ferdig nå, etter en dag med (ihvertfall litt) iherdig arbeid.. Hehe. Har jo bare hatt 2,5 mnd på meg, så ikke rart jeg stresser siste kvelden. Lenge leve skippertak! HAHA. Men nå er den ferdig, og jeg er ganske så fornøyd med resultatet.. ;)

Ellers gikk gårsdagen med til skole, og mandagen hadde jeg fri. Mandag gjorde jeg lekser, jogga i parken, og ellers slappet av. Deilig! :)

Nå er det straks natta på meg! Vi blogges! ;)


<3 Camilla.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar