fredag 18. mars 2011

St. Patricks Day!

Hallo og god formiddag! Klokka er ca tolv, og jeg sitter hjemme i pysjen. Skal snart hive i meg frokost, men først skal jeg blogge om gårsdagen, nemlig St. Patricks Day. :)

Dagen begynte som en helt vanlig dag. Skole i Brooklyn på morran, og etterpå ble det IHOP-frokost med Oda. :)

Yummmm:




Etter frokosten gikk jeg for å se etter sko til lørdag. Har lånt en superkul kjole av svigersøss Karla, men skulle hatt noen nye sko til å matche den. 
Jeg fant ikke sko til lørdag, men jeg fant sko... OMG!! Drømmeskoene mine typ...og de var på salg.. Kostet 10 dollar! :) 
SE:
Jeg elsker de. Har funnet ut at det lønner seg å handle der de mørke jentene handler. Svarte jenter går jo i alle mulige crazye farger osv, så når det er salg er det som er igjen av klœr og sko ting som de ikke vil ha, men som vi white chicks digger.. :) Sånn som skolene over.. Ahh.. <3
Sykt å tenke på at frokosten min i går kosta mer enn de skoene.. Haha.

Så gikk turen til Manhattan...der dette synet møtte meg:



Det var folk overalt!! Fulle folk, fjerne folk, nakne (!) folk... Haha.. Happy St. Patricks liksom.
Hele Manhattan var stappa av grønnkledde skikkelser som sang, dansa og drakk.. :) Stemning!

Da jeg omsider fikk krysset gata og kommet meg til skolen ble det to timer undervisning på skolen, før jeg satte snuta mot 44.gate for å besøke Lene og Caro! :)
Der ble det pizza, skravling, Paradise Hotel, og øl. :)
Jeg tenkte å sikre meg i går da, og bare drikke øl, siden jeg "ikke blir full av øl".. Lol. Men det stemte ikke da. Ble ganske i slaget av øl og gitt. :)
Etter mange timers henging hos Lene og Caro, sammen med de to og Paola, gikk turen ned i gata til baren der. Ble der en snau time, og det ble en drink og en øl der og, før jeg satte snuta hjemover. Var fremme her i Brooklyn i tre tiden. Så ble det kjøp av bagel og brus før jeg dro hjem og la meg. :)
Våknet litt over ti i dag..i knallform! :)
Meg, Lene og Paola. :)

Caro. :)


Ute på baren:)



Hadde det kjempegøy i går. :) 
Hadde bestemt meg for å ikke dra ut. Vil spare mest mulig penger. Dessuten har jeg masse å gjøre i dag, så orket ikke tanken på å vœre klein. Men det er jeg heller ikke. :) YAY! 
Og kvelden i går ble superbillig alt i alt anyway. Så absolutt en bra kveld. :)

I dag skal jeg gjøre lekser, lekser og lekser. Kanskje gå en powerwalk i sola. Lage meg supergod middag. Se på tv. Kanskje trene..? Og forhåpentligvis prate med David'n min! <3 :)
Har ikke snakket med han siden mandag, fordi han har vœrt ute i felten.. Men trodde han skulle komme tilbake i går.. Det tror jeg ikke han gjorde for han ringte ikke, så da kommer han nok tilbake til barracksene i dag. Ahh, gleder meg til å snakke med han igjen.. <3 :)


Vi blogges igjen senere!


~camilla~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar