søndag 27. mars 2011

Dovendyret...

...det er meg det!
OMG..om jeg har vœrt noe lat i helga. Er jo rå på å ligge på latsiden av natur da, men i helga tok jeg kaka. ;p
Fredagen slappa jeg av hjemme hele dagen. Og da klokka slo midnatt og jeg ikke hadde brukt det snev av energi hele dagen var jeg jo selvsagt ikke trøtt. Så av ren kjedsomhet trasket jeg bort på Dennys og tok et par drinker med Sanat. Ingen stor kveld, men hadde det da koselig, møtte på kjentfolk, og fikk vœrt litt sosial. Så ble det bagel og natta=)



Lørdag var jeg oppe tidlig. Kim og døtrene hennes var her, så jeg var sammen med de litt. Resten av dagen gikk nok en gang med til total latskap. Og på kvelden kom Karla og Becky inn til meg og vi drakk vin og skravla til nokså langt på natt. Kos. :)


Litt vrien vinflaske som ikke ville åpnes..hehe.

I dag toppa latskapen seg.. Våknet 2(!!)..på ettermiddagen altså.. Etter 10-11 timers søvn. Haha. Og bortsett fra en liten handlerunde i nœrområdet her med Karla har jeg holdt meg inne.. :) Nerda på nettet og sett på tv stort sett...og snakka med David. <3 <3
Nå for litt siden så jeg filmen Due Date og drakk et glass vin. Kos. :) Og filmen er absolutt å anbefale..haha..den er dritmorsom!


I morgen har jeg ambisjoner om å starte et noe mer innholdsrikt liv her borte..siden mandag er slik en flott dag å starte noe nytt på, sant?! haha.. 
Ikke at jeg ikke trives med latskapen altså.. Lurer forsåvidt på hvor den kom fra...jeg kommer nemlig fra tidenes mest aktive familie..hmm. hehe. Men ja, nå kommer våren straks, og deretter bikini-sesongen (UGH), så jeg tenkte å satse på bikini form, for forsåvidt første gang siden jeg var 12..hah. På tide å bli kvitt valkene nå.. ;) 

Så da sier jeg natta, eller god morgen til dere på andre siden av Atlanter'n.. Her er nemlig klokka snart to på natta. :)
Vi blogges, godtfolk! <3



-the cam-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar