mandag 7. mars 2011

Knallhelg i North Carolina!! :)

Heihei, da er jeg tilbake i Brooklyn igjen, etter en knallhelg i North Carolina. :)

Fredagen dro Heather, Kyree og jeg ut og spiste på en kjempegod mexikansk restaurant, før turen gikk hjem til hotellet igjen. Guttungen var sliten, og det var egentlig vi jentene og etter 10 timers kjøretur ned dit, og altfor lite søvn. Så etter å ha prata med David på telefonen en god stund ble det natta på meg rundt 11 tiden.


Reisefølget mitt, Heather og lille Kyree, da vi var ute og spiste fredag.


Lørdagen spratt jeg opp da klokka ringte i halv syv tiden. En dusj, fiksing, sminking og pakking senere sjekket vi ut av hotellet og satte oss i bilen for å kjøre til basen.
Inne på basen henta vi David og Rob. :) Utrolig herlig å se David igjen. Jeg hater at vi er så mye fra hverandre, men fy flate så digg det er når vi endelig får møttes igjen! :) <3 <3

Gutta måtte ta seg av noen œrend, inkl hårklipp. De MÅ klippe seg en gang i uka, og det skal helst vœre en såkalt 'high and tight'..dvs. mye hår på toppen og gradert ned på alle sider. Typisk militœrlook.

Så ble det er kjempegod frokost på Cracker Barrel. Vil råde alle som er i USA til å ta en tur på Cracker Barrel. Det er en slags gammeldags restaurantkjede/butikk i ett. De har bl.a knallgode frokoster. :)

Og deretter var det ut på leilighetsjakt. :-) 
Vi var på tre forskjellige steder som Heather hadde sjekket på nettet før vi dro. På hver av stedene ble vi vist rundt, og fikk masse info om alt av priser, fasiliteter, osv.
Jeg må bare si det....fyyy fader så perfekte leiligheter!! Alle sammen faktisk.. :) Jeg kunne flytta inn i hvem som helst av de. :) Prisene er sinnsykt billige i forhold til New York priser som jeg er vant med. Leilighetene er nesten helt nye, og kjempefine! Typ ovalt badekar, walk-in-closet, flere bad, kjempefint interiør, og store solfylte vinduer i alle leilighetene.. OMG!! :D Og alle leilighetskompleksene tilbyr gratis treningssenter, utendørs svømmebasseng med solstoler rundt (N.C. får jo sinnsykt syden temperaturer om sommeren, så det er ikke feil), også hadde de diverse tilbud som golfbane, tennisbane, osv. :)
Både Heather & Rob, og David & jeg digga leilighetene! :D Dro tilbake til en av de på søndagen og, for å se igjen på den som er mest aktuell. Definitivt mulig vi leier på ett av disse stedene! :D Skal bare sjekke litt til først, og vente til alt er litt mer i boks med alt annet og. Greit å vite sikker flyttedato osv først, og å vœre bombesikre på at det faktisk blir N.C. gutta blir permanent stasjonert etter School of Infantry. Dumt å leie leilighet i N.C. om de plutselig blir stasjonert i Cali isteden. :) Men tiden som kommer fremover er definitivt utrolig spennende, på så utrolig mange plan! :) Jeg gleder meg!! ;-D

Oppdaterer selvsalg på bloggen etterhvert som jeg vet mer. 
Og mitt eget lille, forsåvidt hemmelige prosjekt begynner også å "ta form".. Kommer mer om det så snart alt er i boks og bestemt ferdig! :)

Etter leilighetstitting i noen timer fant vi et hotell og sjekket inn der. Ble Fairfield, et hotell under Marriott kjeden. :) 
Slappet av på hotellrommet noen timer..spiste, så på tv og drakk vin. David hadde også tatt med militœr mat til meg som jeg fikk prøve:

Denne saken inneholder en hovedrett (i denne var det pasta, men
det varierer), noen kaker og kjeks, juice, frukt, og div annet.
Det er denne typen mat de har med seg når de er ute i felten i flere dager i strekk.
Og David viste meg noe skikkelig kult..varmmaten/ hovedretten kan
nemlig varmes opp av seg selv. David ba meg gå på badet og fylle munnen min med vann,
og så ba han meg spytte munnfullen ned i en pose han holdt.
Og så fort jeg spyttet det nedi begynte det å ryke fra posen og
den ble varm, og da kunne man bare putte posen varmmaten lå i
ned i den, og noen minutter senere var varmmaten varm. :) Kult!

På lørdagsettermiddagen tok jeg også ut tunge piercingen min.. :(
Har hatt den i 5,5 år eller noe nå. Men David begynte å gnåle for lenge siden, en stund etter vi møttes, om at jeg burde ta den ut. Han mener jeg er for gammel for sånt, og at med en tungepiercing ser jeg ut som en usikker 14-åring. Så jeg sa da at den dagen jeg giftet meg, da skulle jeg ta den ut. Trodde jo det ble noen år til, den dagen jeg sa det til David..Haha..
Men det ble det ikke, så da vi giftet oss i februar hadde han selvsagt ikke glemt dette. Haha. Så nå, etter å ha mannet meg opp i en måned, bestemte jeg meg for å ta den ut denne helgen mens jeg var på besøk hos han. Så da ble det sånn.. :p
Savn! :/

Og så gikk turen ut på middag. Vi to, og lille familien Price. :)

Dro til en restaurant som het Texas Steak House, eller noe sånt. De hadde sinnsykt masse god mat der. Sa det ble forretter, hovedrett, drinker.. Jah. Nam! Men OMG jeg var mett da vi dro derfra. Vi ble altfor mette alle sammen. Haha. :)


Mr. & Mrs. Price :)


Mr. & Mrs. Pratts :)


Også middagen min da. Sinnsykt god. Den het Roadkill eller noe sånt. Men den var kjempegod altså...anbefales! ;)

Etter middagen dro Heather og Rob hjem med lillegutten sin, mens vi foreløpig barnløse tok med oss 5 liter'n med vin og dro til Hotel Ramada (ironisk nok hotellet Heather og jeg lå på 1.natta), hvor noen av marine kompisene til Dave hadde sjekket inn for natten og hadde en liten fest gående.
Da ble det vin og moro. Pølsefest da...jeg var eneste jenta. Men jeg hadde det veldig moro jeg. :)



David og de måtte jo seff demonstrere hvordan
ting foregår i krig. Hah..gutter as... ;p

Ble en bra lørdag. La oss forholdsvis tidlig, og var oppe igjen for frokost i 9 tiden på søndag.
Sa ble det litt arbeid med disse immigrasjonspapirene mine, før vi sjekket ut, dro for lunsj på Appelebee's, traska rundt på Walmart en stund, og så dro og titta på leiligheten igjen med Heather og  Rob.

Hotellrommet vårt:)

Og så var det tilbake til basen igjen, for å slippe av gutta og si hade.. :( UGH! Dritt! Vi vurderte kidnapping. Tror alle oss fire var enige om at det hørtes ut som en knallbra ide.. :) Tjihi. Men uff...det går jo ikke.. Så da ble det farvel igjen, vel vitende om at det er noen uker til neste gang igjen. Menmen.. <3

David'n min og meg! <3 Jeg med tidenes Ikeaposer
under øya da. Trøtt sa du..!? Haha. Men men..
 

Så startet den evig lange turen opp til New York igjen. Vi var forberedt på at turen nordover igjen kom til å føles som en evighet. Spes siden det var natt, og også seff fordi nå hadde vi ikke noe spes å glede oss til. På vei nedover gledet vi oss jo til å se gutta..
Men turen gikk knallbra og fort denne gangen og. Hetaher kjørte først i 4 timer. Jeg sov litt mot slutten av hennes "økt", og så ble det mat og kaffe, før jeg satt bak rattet de neste 5 timene. Siste timen kjørte Heather igjen. Men hadde en veldig bra tur hjem. Ble masse masse massssse skravling. Jenter på tur vett, da blir det jenteprat og skravling uten like.
I tillegg er vi vel like klønete og klumsete begge to..problemer med bensinpumpa, bilalarmen gikk i ett, vi kjørte feil gjennom auto-toll greia istedenfor luka hvor man betaler når man ikke har sånn brikke... Jah...you name it. Ble en del latter da! haha. Absolutt en morsom biltur=)

Halv tre i natt var vi fremme hos Heather igjen. Prata kjapt med gutta, som var oppe allerede stakkars, og så ble det natta.
I dag formiddag kjørte hun meg til stasjonen, og jeg tok toget tilbake til Manhattan og subwayen derfra hjem. :)

Var verdt hver eneste bensin -og hotellkrone, og hvert eneste minutt på toget og i bil for å se David igjen!! <3 Og Heather og jeg er klare for ny raodtrip om noen uker vi, om gutta får fri.. ;)


Nå er det takeout middag, Paradise Hotel, og deretter lekser som står på min plan. Vi snakkes! ;)



~ Camilla.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar