tirsdag 22. mars 2011

Eksamensuke: 3 down, 1 to go!

God aften godtfolk! Da er jeg endelig hjemme igjen etter en lang, spennende, og forbausende tilfredsstillende dag. Det er jo nemlig eksamensuke nå, og jeg hadde ikke mindre enn 3 avsluttende eksamener i dag. Gruet meg veldig til i dag. En av eksamnene  i dag var nemlig i Accounting (regnskapsføring)..og jeg har skjønt ca. NADA hele semesteret. Tror underbevisstheten min ga opp rundt uke fire, da vi var godt igang med assets, liabilities, owners equity, sarbanes-oxley, decline-double decline, freight terms, osv... (blir faktisk smådepp bare av å skrive disse ordene nå.haha).. Men ja..alt gikk i surr, og jeg skjønte ikkeno.. Dette semesteret begynte jo med at jeg fikk David hjem for første gang på tre mnd og, så må vel pent innrømme at tankene mine var helt andre steder da jeg egentlig burde fulgt med i timen og lest som en hauk. Blir man hengende etter i Accounting, da er det pokker ikke lett å komme inn i det igjen, skal jeg si dere.

Og i dag var det altså eksamen. Jeg har vel egentlig vœrt nœrmere 100% sikker på å stryke hele faget de siste ukene.. Men bestemte meg for å gi det et realt siste forsøk nå til eksamen. Fikk ikke lest så mye som jeg ønsket, men jeg fikk satt meg en god del inn i det i går og på dagen i dag..
Møtte likevel opp på eksamen med smale forhåpninger og dårlig magefølelse.
Men overraskende nok klarte jeg å svare på alle de 15 oppgavene på de to timene vi fikk. Og er ganske confident på at jeg fikk det meste riktig og, så det var en smilende og stolt Camilla som forlot timen og satte kursen hjemover tidligere i kveld! ;p
Jeg vet jo ikke hvordan det gikk på et par dager enda, men lœreren min sa i forkant av eksamen at om jeg gjorde det bra på eksamen skulle nok dette gå bra. Så jeg krysser fingre og ber til Gud om at jeg står i faget! :) Så får jeg heller bite det sure eplet om det ikke skulle gå veien. Da vet jeg ihvertfall at jeg gjorde ALT jeg kunne for å prøve å stå. ;)

De andre eksamnene gikk veldig bra.. Hadde business eksamen på morran. Satser på A...også satser jeg på A eller eventuelt en B i engelsk, som jeg hadde eksamen i midt på dagen i dag.
Haha..kom faktisk 15 min for sent til engelsk-eksamen.. Etter første eksamen klokken 9 i dag tidlig, dro jeg hjem og la meg. Sov nemlig superlite natt til i dag. Snudde døgnet litt i helgen, dessuten har jeg så mye å tenke på om dagen med immigrasjonspapirer, flytting, krigsbekymringer....you name it. Så fikk ikke sove. Så da dro jeg hjem og la meg etter eksamen. Hadde på tre vekkerklokker, men det hjelper jo lite når man klarer å sette de på halv ett på natta istedenfor halv ett på dagen. From AM to PM lissom.. :p Så var bare flaks at jeg våknet i tide, fikk på meg no klœr og fikk løpt avgårde.. ;)

Anyhow...det er sykt deilig å ha denne dagen overstått. Nå er det bare en eksamen igjen, på torsdag, og så er det fri en uke. Skal bli digg det!! :)


Nå ligger jeg her:

Har akkurat spist middag og sett ferdig Paradise Hotel. Egentlig lyst til å sove, men er ikke trøtt enda.
Får vel likevel prøve å ikke legge meg for sent. I morgen MÅ jeg ta klesvasken...enten det eller dra på undertøysshopping. Haha. Damn, jeg er verdensmester i å utsette ting, så nå begynner det faktisk snart å bli tomt. Så ja..klesvask, og romvask og forsåvidt, i morgen.
Også må jeg lese til eksamen på torsdag. Har jeg ork så kanskje jeg trener litt og. 
Også gleder jeg meg massemasse til å snakke med David igjen..tror han får telefonen i morgen, etter et par dager ute i felten igjen. Skal blir herlig det!! <3 Jeg savner han så sykt mye. En ting er å vœre fra hverandre, men det blir enda hakket verre når jeg ikke kan snakke med han daglig engang.. Menmen..jeg teller ned dagene til jeg får se han hver dag igjen! Jippii!! <3


Hadde forresten en forrykende fet kveld på utdrikningslaget til Kim på lørdagen.. Skal lage eget blogginnlegg om det..enten nå etterpå eller i morgen. Stay tuned! ;)

Later!


~the cammm~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar