tirsdag 22. mars 2011

Kimberly's Bacheloretteparty @ Hunkomania!!! ;)

Her kommer en oppsummering fra lørdagens utdrikningslag for Kim.. :) Knallaften!!

Jeg begynte tidlig med å fikse meg. Hadde lånt kjole av Karla for anledningen. Hun har typ en million kjoler, og hun bruker de stort sett bare en gang..OOOG vi er samme størrelse. Passer ypperlig for studentbudsjettet mitt om dagen. Lol. ;) Men ja...jeg brukte halve ettermiddagen på å fikse meg...nails done, hair done, everything did, na-na-nails done, hair done...osv... Lol.. ;) 
Da klokken nœrmet seg 5-6 tiden kom Team Jersey...; Kim, svigermor, kusinene til David, osv.. 
Også kom tanta til David og dama innom. Og alle sammen stappa seg inn på henholdsvis mitt og Karla's rom for fiksing, sminking, osv. Så da ble det vin, sminking og skravling med svigermor og Co.. Kos! :)

Klokken syv var alle klare og det kom en stor bil for å hente oss alle sammen og kjøre oss til Manhattan, nœrmere bestemt Hunkomania! ;)


Svigersøstrene mine..Karla og Kimberly! :)



Meg sammen med svigerkusinene mine (er det noe som heter det? hihi).
Ble skinny margarita's i bilen på vei innover. :)

Fremme på Manhattan=)


Hunkomania:
Vet ikke hvordan man forklarer Hunkomania...hmm.
Strippeklubb om kvelden og gayklubb om natta tror jeg..
.eller no sånt. Sykt fett ihvertfall, og typisk sted å dra på
Bacheloretteparty, osv.. :)


Inne på Hunkomania fikk vi VIP plassen vi hadde forhåndbetalt...en langsofa nesten helt fremme ved scenen. :)
Så var det bare å bestille drinker, nyte musikken, og vente på showet! ;)
Sheena og Karla=)


Så fikk Kim på seg brudeslør og greier.. :)

Før showet begynte var det flere kjekke mannebein som gikk rundt og de kunne man få lapdance av på bakrommet av for $20. Tok ikke mange minuttene før noen sendte Kim bak der.. Hun var vel der flere ganger i løpet av kvelden..sånn er det å vœre hovedpersonen på et utdrikningslag!

Og sannelig endte jeg der og gitt. Kim insisterte. Hun fant en av de kjekkeste fyrene, dro tak i han og sa "I wanna pay a lapdance for my sister-in-law"..så kom hun og dro meg opp av sofaen og sendte meg bak med fyren. Så kom Kim løpende bak der med penger og sa "treat her nice, her man's in the military".. HAHA! Søta! :)
HELDIGVIS var det ikke fullstendig lapdance da...han beholdt buksene på. Thank God!! Der går grensa as..det hadde bare vœrt kleint! Lol.. :)




Rebecca og meg.. :)

Litt av gjengen=)

Og så begynte showet da. Hver fyr ble presentert hver for seg...her var det salig blanding av sportsmenn, politimenn, brannmenn og modeller. Ikke feil, ikke feil... ;)


;-D

Kim og meg! =)


Ikke vondt å se på dette mens man blir servert champis! ;)
Og så begynte et nytt kapittel av showet. Nå kunne vi komme opp på hovedscenen for å få vœre hovedpersoner selv..og få et eget show med gutta foran alle. Kosta jo spenn da, men Kim ble sendt opp! ;)
Flere jenter gikk opp av gangen, og vi fikk 60 sekunder på å fylle "vår" jente med så mange dollarsedler som mulig. Jo fler de fikk, jo mer crazy show fikk de.
Kim fikk det mest crazy da for å si det sånn.. HAHA! Men vi stappa alle kriker og kroker fulle av dollar, så hun var den med flest.
Og show ble det!

Her er vi på scenen og fyller Kim med så mange dollar som mulig i løpet av 60 sekunder:



Og etter denne delen av showet kunne man ta bilder sammen med karene..

Kim og mannfolka;)



Og så ble det bilde av oss alle sammen, sammen med de.
Dette bildet er tatt av et bilde da så ikke alle som
kommer med her.... Men bildet var sykt kult!
Jeg sitter på høyresiden på bildet, på fanget til en
Calvin Klein modell...bare sånn til informasjon. Haha.

Han med rød bokser er Calvin Klein fyren.
Vi er sånn ca like godt trent, jeg og han...




Og så ble det penisformet kake, mere drinker, dansing, lysrør rundt halsen, og enda mer skriking og sang (rart jeg ikke mista stemmen på lørdagen, etter all skrikingen & jublingen vi jentene gjorde..haha)..




Svigermor ville ha bilde sammen med sine tre døtre, sa hun. :) <3
Så søt altså. Jeg kunne ikke fått en bedre svigerfamilie.
De har sett på meg som en del av familien hele veien,
og spesielt nå som David og jeg er gift! Superkos!! :)
Og veldig betryggende og hyggelig siden
mine egne aller kjœreste bor så altfor langt unna. <3


Meg og Sheena! =)

I ett tiden eller noe forlot vi baren, som hadde gått fra å vœre strippeklubb til homseklubb. Da jeg gikk på jentedoen og så en stor muskuløs fyr stå der i høyere hœler enn meg og ta på seg lipgloss i speilet, da tenkte jeg det var greit å la den hundre meter lange køen med andre menn i hœler slippe inn, og heller stikke til Brooklyn. Haha.
Så turen gikk mot Brooklyn. Kim, som alltid er superansvarlig med hus, barn, snart ektemann, collegestudier, full jobb og null fest, hun var full til en forandring, så vi dro hjem og la henne i senga til Karla, før Karla og jeg dro på Dennys.

Jeg var ikke full da jeg var på Manhattan, men sannelig gjorde Dennys jobben gitt. Karla og jeg blir jo så sjarmerende og, etter litt sprudlevann!... hah.

Var vel hjemme i 6 tiden på morran. Stupte i seng, og da jeg våknet dagen etter og Karla kom inn til meg forbannet vi alkohol for all fremtid. ;) Karla og jeg ble liggende i senga mi hele dagen og synes synd på oss selv. :p

Men heyy...man er bare ung en gang, sant?! :) Og morsom kveld, DET var det!! Absolutt verdt det! :)


Men nå er klokka snart to om natta folkens, så jeg vurderer å sove litt snart gitt!
Ha en flott dag...for dere som befinner dere i Norge ser vel morgensola stikke inn vinduene just about now! ;) <3 
Vi blogges!




<3 Camilla!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar